15:31
7 כללי מציצה מושלמת בנוף של sexologists

סקס אוראלי או, ב פשוט, מציצה, מישהו עשוי להיראות מפחיד, אבל, בהכרח, זה אחד הטובים ביותר, כפי שכולם יודעים, טכניקות מין. ולבסוף, להשתלט על סודותיו פירושו לשים את זה בעדינות, להרים את המפתח להיבטים הסודיים של ההנאה של הנבחר שלך.

התוכן של המאמר

1 מציצה כדרך לקבל את ההנאה של רמה חדשה 2 שבעה כללים, אשר, להיות יוביל להצלחה

אפילו הכי הרבה כמו שישבנו בזמן, מנוסים Curtisanka, לאחר שיש שליטה על חבר של שותף ולהרגיש איך אנחנו רגילים לקרוא, כוח omnipotential, מעת לעת יש צורך לשפר את המנגנון בילה. ובכן, באופן כללי, מי מסרב לגלות את הדקויות של מציצה מושלמת עבור אילוף ההפך. וכך, בואו גם נבין.

מציצה כדרך לקבל את ההנאה של Leveli חדש

ובכן, הכל יורד להעדפות אישיות. אבל כמעט לכל הצעירים, אפילו מציצה מפחידה - פסיבית על ההנאה. "האלילים שלו, כי מעשה זה הוא הרגיש כמו סקס, אבל בעטיפה אחרת. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאתה יכול להירגע, ליהנות ופשוט, לשים את זה בעדינות, ליהנות מצגת אסתטית."- מחולק על ידי פרופולנוע

ונסה מרין, סקסופאתולוג מוסמך.

בנוסף, אלמנט חזותי משחק תפקיד עצום לגברים. ואולי אפילו לא צריך לקרוא מה לראות איך חבר שלהם כלול וגם יוצא מהפה, זה מעורר כמעט את כולם. שלא לדבר על זה, בניגוד לאוננות או לחדור למין, אף אחד לא יכול לשחזר את ההרגשה של מציצה ללא עזרה של אחרים. מצד אחד, פיו של השותף רטוב, חם, דומה לצלול לתוך הנרתיק. מצד שני, מגע עדין של השפתיים, נודדת לשון נודדת, קל לאכול, לעשות מציצה מיושב יצירות אמנות.

אל תשכח כי הבחירה של משחקי מין היא רק העדפה שלך.

חלומות אישיים בישראל קל, אם אתה מודל יפה מרוסיה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 6200 $.

כמובן, כולנו יודעים היטב שאף אחד לא צריך גם לכפות את החזון שלהם, כפי שהיינו לקרוא, סקס מושלמת. אבל יש לך ולא אתה נמצא בגל אחד עם בן זוג, פתוח, כפי שאנו מבטאים, בדיקות חדשות, מציצה תהפוך דרך טובה לחזק את הרגשנות.

סקסולוגים, כאחד, מתכנסים בעולם, כי גורם העיקרי של מציצה באיכות גבוהה הוא, כפי שהיינו גירוד, רכיב חזותי: המצגת היא מיניות באותה מידה.הוביל על המיטה מנסה לשנות את התנוחה הקלאסית, זה יהיה לתרום את השותף לשקול את הגוף המדהים שלך.אתה יכול לחוות את המקום של מקומות שונים של החדר, למשל, לשים שותף על הקיר לכרוע לפניו.

7 כללים שיובילו להצלחה 7

להיות מלא התלהבות

ראשית, אולי, את הכלל העיקרי של חיי מין בולטים, בסופו של דבר, הוא אימוץ משותף ומעורבות.

לעתים קרובות תביעת הלקוח לקבלת sexofathologist אין שום קשר לטכניקה של ביצוע מציצה, ו -100 אחוזים קשורים להתלהבות של בן זוגם. האיש יקבל הנאה בלתי מוחטת רק כדי להבין את העובדה שגברתו חווה הנאה אמיתית של פעולה, אינה מציינת, אלא אוכלת תשוקה.

זה לא אומר כי כרגע אתה צריך לכלול במיומנויות משחק מקסימום ולתת ביצועים תיאטרליים באיכות גבוהה. במפתח זה, לעולם לא לעשות מה שאתה לא אוהב רק בגלל שותף מיני שואל על זה. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול גם לעשות עבור האיש שלך הוא להיות מצפוני ב Luve.

מספר דרכים, בסופו של דבר, להראות התלהבות:

התקן קשר חזותי. שלח תשומת לב לעובדה שאתה לא צריך לקדוח השותף שלך עם מראה בלתי מוגבל, זה נראה מפחיד על ידי. קריצה קדימה, לחכות לקליה על ידי העברת מבט מחברי עיניו של האיש, לקרוא את רגשותיו, הם נמסים במובנים רבים; הצג את ההתרגשות שלך. אולי העובדה שתאמין לי, האיש יכול גם סוף סוף לחוות מביך כאשר הוא כל כך לדבר בשבע. אז לא לקמץ על המחמאה. אנו אומרים איזה כוח מתכת אתה שומר בפה שלך וכיצד הוא מרגש אותך; שאל על הרצונות שלו. במקום שאתה מבקש חיבור סחיר, זה יהיה להפגין את המעורבות האמיתית שלך. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאתה יכול לבקש שותף בסופו של דבר, כדי לדעת שהוא, לשים את זה קצת, מרגיש כאשר השפתיים שלך בעדינות להידרדר אותו? או אולי הוא, לשים את זה בעדינות, אני רוצה biter קל? שאלה אחת שלעולם לא צריכה להיות, לשאול: "היי, אתה כבר קרוב?-.

חבר את הידיים

מציצה נחשבת סקס אוראלי, אבל זה לא אומר שכל העבודה צריכה להיות מאציל לגוף אחד. Sexopathologists לחגוג תגובות פורייה של חולים שנהנים וידיים.

פה קנאי מאוד מסיבי יכול להוביל לעובדה כי הלסת עייפה במהירות. אז לקחת חלק מהעבודה בידיים שלך. לספור על כוחם, תהיה לך את הלחץ הדרוש.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כשמדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי ESK Storetnyan רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

שלח תשומת לב לעובדה כי סחיטה פועמת של הפין גורם פליטה חופפת של אנדורפינים.

הנה איך עדיף לחבר ידיים ופה:

חיבוק, כמו רבים באים לידי ביטוי, זין מיני עם יד דומיננטית שפתיים לרעות; הזזה יד למעלה ולמטה, לעשות תנועות חוזרות עם השפתיים; מחבקת את ראשו של הזין באצבעותיו, כאילו, כפי שרובנו התרגלו לקריאה, מחזיקים, להחליק על הראש רק עם שפתיים; הבנת גודל חצי חבר יכול פשוט לתפוס שפתיים לעורר רטוב, איך להיות לידי ביטוי ביד.

מאוחר יותר אתה יכול להוסיף אמפליטודות ביד. תיקון חבר עם שפתיים, לסובב את פרק כף היד על איך אנחנו מביעים, חץ בכיוון השעון, העברת יד למעלה, למטה.

אל תשכח לחות

לפעמים, נסחף על ידי מבריק אוראלי, זה אפשרי, בסופו של דבר, לאפשר ירידה ברוק, אשר יגרום אי נוחות לשותף שלך. ואולי אפילו לא צריך לקרוא שאתה עושה את זה תשומת לב מוגברת. כמו כן, ידיים כאשר נעים על ידי התוכנה, כמו רבים באים לידי ביטוי, חבר מיני צריך להיות רטוב מאוד. וגם עם יובש בפה, כוס מים מתחרות.

שמור את השפה רכה ונינוחה

כאשר אתה עושה מציצה, השפה מספקת חום, מרקם ולחות כי לא ניתן מבולבל. כולם ברורים כי כדי למקסם את ההרגשה הזאת, סקסולוגים סוף סוף לתת לשמור על הפה בפה רך ונינוח. אולי העובדה כי הגמישות לא תיפגע סוף סוף כאשר יש צורך, זה הפך ללטף את ראש הלשון ואת הרסן של מינית, בחבר הסופי. שני האזורים האלה, במיוחד הרסן, מלאים קצות עצבים, כדי להיות מוכנים כי השותף שלך יירד מן המוח מלהנאה.

אתה יכול להשתמש בצד השטוח של הלשון ללקק חבר מהבסיס על קצה עצמו ושוב למטה, או לעשות כמה קליקים. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

שמור את השפתיים שלך דגים

במהלך מוצץ, לנסות, בסופו של דבר, לשמור על השפתיים שלך דגים, כאילו אתה הולך להגיד את המילה "סגול". הקפד להזכיר כי מילה זו באופן טבעי מושך את השפתיים קצת, יצירת טופס אידיאלי: הם קצת מעוקל, רך, רטוב, אשר מבטיח יניקה מושלמת. ולא עוד אומר שאתה לא יודע את זה!

הפעל את החזותי

"בנוסף, כל מציצה יש, כפי שישבנו איתך, מרכיב פסיכולוגי חשוב.מוכנות כדי לדבר עם זה מגדיל את רמת הביטחון ואת בלוז, וזה כל כך מוערך ביחסים.אז, בחזרה לטכניקה. קורמו עדיין התמכרות על מינט טוב יותר למלא את ארסנל? כיצד לבנות ישירות משחק אוראלי להציג מינית ברמה חדשה, פרופיל של מטפלים מין.

יש לציין מה? שתי מילים: Vomit רפלקס.יש אנשים שיש להם רפלקס להקיא בקלות רבה יותר מאחרים, אלא אם אתה יכול להיראות להתאמן, תאמינו לי, בקרוב זה יהיה להדהים את השותף שלך במעשה בלתי מוגדר.נסו להירגע מאוד.

נסה עמוק עמוק

ואפילו התיישבו טוב יותר מול המראה, כך שהשותף יכול להעריך את כל הזוויות. למרות שהחדשנות תביא פתק של פיקאלה לטקס הגיוס.הבולע העמוק ביותר, כאשר החבר, בסופו של דבר, הוא בגרון כואב, הוא המיומנות המתקדמת ביותר, כמו רבים חושבים, מין אוראלי, בלתי נשלט לא כולם.

ראוי לציין כי רק להיות משוכנע נשימה מתונה דרך האף, להמשיך כפי שכולם יודעים את הבדיקה העמוקה ביותר. לא בדיוק חבר שווה את זה כדי לחנוק במהלך מין אוראלי.

Просмотров: 279 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar