19:26
אילו בנות כמו גברים

כמו כל הגברים - התשוקה הטבעית של כל אישה. רק כאן לא מספיק: כמה נשים מסיבות מוזרות הן בביקוש, ואחרים - לא. והמקרה הוא תמיד לא בסיבות ברורות לחלוטין: הנתונים החיצוניים עזבו לפעמים לרקע, ואישה יפה יותר יכולה להיתפס כמקסימום של חבר, ולא בכלל כאובייקט סקסי. כן, תקדימים כאלה בעולם של נשים הם גם תכופים כמו בעולם של גברים, ואתה רוצה לעשות משהו. נערות ליווי באילת

אז מה הבנות ביקוש בקרב נציגי מין חזק? איך לעשות את זה כך אפילו רק במראה בתצלום בגבר רצה רצון לקחת ולהיפגש איתך? למעשה אין לך הרבה: ללמוד כיצד להגיש את עצמך כראוי - זה לא קשה, אבל להתנהג כראוי, כדי ליהנות האיש - אפילו קל יותר. נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת

העיקר הוא נשיות

לשם בלי הקדמה ארוכה, נניח מיד: האישה צריכה להיות נשית. מה זה אומר? אדם צריך להרגיש כי בלעדיו אתה תיעלם. הגן, להגן עליהם ולסייע - זהו אינסטינקט טבעי, הצורך הטבעי של האדם, ואם הוא רואה במראה שלך, ההתנהגות שיצר את התמונה כי תוכל להתמודד עם כל הסכנות של העולם החיצון בלעדיו - זה לא יהיה לעשות בחירה לטובתך, כי אתה פשוט לא צריך.

גורמים אחרים המשפיעים על האטרקטיביות הנשית בעיני הגברים

להלן ישקלו עוד קצת פרמטרים עבורו גברים לשים לב:

  • איור ופנים. ואם התכונות של הפנים - זה מה בנפרד עבור כל אדם וכאן אתה לא יכול לנחש מי אתה אוהב, ומי לא, אז הדמות יותר ויותר ברור פחות או יותר. לא גדול מדי ולא תלוי מדי שדי, בנוכחות חלקה למופת, אין משקל עודף אטימות מוחלטות ודמויות מטופחות.
  • נוֹעַר. חשוב כאן כדי להבין שזה לא רק בגיל כזה. תראו צעיר - זה נראה טרי, לא להשתמש כמות גדולה של איפור, תסרוקות מורכבות שמלות ענק עם עיצוב מורכב. הנוער הוא מהירות. בצעירות, הבנות הולכות לרגע והם מוכנים ליציאה לרחוב מיד, הם נראים טובים וטבעיים ביותר בכל מצב בכל מצב.
  • אתה יודע את המקום שלך. לא משנה כמה פמיניסטיות לא נלחמות על שוויון, מראשה של גברים ונשים רבים לא נעלמו את המושגים שלכל מין יש תפקיד משלה. גבר - חזק, אישה - חלש. גבר - שולט. אישה - לציית. וזה היכולת להיות כנועה, תקשיב, כבוד והערכה, חכה מוערך מאוד על ידי כל האנשים. במקביל, את הטעות הגדולה ביותר - לנסות ליירט את הכוח, מנסה להראות כי "אני עצמי יודע" או "אני יודע כמה". אנחנו קוראים לעיל - גבר צריך להרגיש את זה בלעדיו לא תשרוד בעולם הנורא והמסוכן הזה.
  • אנחנו מתעלמים בכוונה כאן שאלות נראה במונחים של צבע שיער, עיניים או עור. פרמטרים אלה הם הפרט בכל מקרה, אוהבי ברונטית עם עיניים חומות הם בדיוק כמו אדום עם ירוק. חשוב יותר פרמטרים כגון - את האיכויות מתוארות לעיל, אשר קובעות את האטרקטיביות הכוללת של אישה לגבר. לאחר שלמדתי להיות ככה - אתה תמיד תהיה מוקף תשומת לב זכר ואהבה, כלומר תוכלו להשיג הצלחה גדולה בעבודת פנאי.

    Просмотров: 82 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar