12:50
בן הזוג נבוך שאני לא רוצה סקס, ואני ממלמל

לא מין - הסיבה שיכולה להיראות לערער אמון רגשי ופיזי בין השותפים. כולם או בגדים שונים, מיניים ממלאים תפקיד מוביל ביחסים בריאים, אך לא לברוח מבעיות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, לקוחות - צעירים משגשגים, אלה הולכים להופיע בהצלחה בפגישה, לוקח ידית עם בחורה בהירה. רווח זה מספיק כדי להבטיח לחלוטין ומלא אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

זה ברור מאוד, לא גברת ולא גבר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

התוכן של המאמר

1 חוסר מין במערכות יחסים הוא מזל רע? 2 תנאים מוקדמים של תשוקה מינית 3 מה מעשים עושים את השותף "לא נעלב"?

והבנה רק מן האהוב יכול לעזור להתגבר על הבעיות הנדונה. כולם ברורים כי, אבל מה נעשה גם, לא תמיכה עוד היא? זה סוף סוף לעשות, ולא אדם במקום תשומת לב וטיפול מבטא לא אוהב אנרגטי? בואו נהיה להתמודד עם.

חוסר מין במערכות יחסים הוא מזל רע?אני

לא כל כך לדבר יש מידע מדעי ומוכח לגבי התקופה כי רבים באים לידי ביטוי, שנקרא "בצורת ארוכה" ביחסים כאשר הוא מתחיל לדאוג כיצד אנו מביעים, הצד המיני של השאלה בין השותפים. כמעט כל האירועים האפשריים של סירוב, כפי שאנו מבטאים, כמה אנשים שייכים לגיל השותפים, כמה זמן הם מלווים אחד את השני בחיים, גם את מצבם הכללי של פעילות מינית בימי חול.

Sexologists ופסיכולוגים משפחתיים דורשים לא לבלבל את המאפיינים "הממוצע" של כמה פעמים התחיל זוג לקיים יחסי מין, עם העובדה כי, בסופו של דבר, זה נראה "נורמה" ספציפית שלך.

אז או אחרת, כל אדם זוגות שונים זה מזה, ואת התשוקה המינית יהיה בהכרח, בסופו של דבר, באופן טבעי להשתנות לאורך זמן. בתחילה, העיקרון הוא ששניכם מרוצים מהמספר ואיכות המין שאתה עושה, השאר - השאלות הבאות שיש להפריע רק עם מהלך של "בהירות" של ביטוייהם.

צמצמו כיצד אנשים רגילים להביע כניסה מינית ואינטימיות, מתרחשת בדרך כלל עם הגיל. מחקרים הראו כי, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, הקרבה המינית מתחילה לרדת ב -40 שנה ומתפתחת כאשר אנשים מתבגרים.בדרך כלל, ישנם אחרים, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, התנאים המוקדמים השונים שעשויים להשפיע על צמצום האטרקציה המינית ורצון לשותף.

רקעים של היעדרות תשוקה מינית

בסופו של דבר, במקום מה שנקרא "פרק זמן" מתחיל לגרום מתחים מוחשיים ביחסים או מערערים את האמון של 1 או שני השותפים, יש צורך לבצע אמצעים מסוימים. וזה יכול להיות קשה.אבל, כמו לפחות חלק מהשותפים יהיו מוכנים במפתח פרנק, אם אפשר לדבר על הדברים האלה שהופרעים, כל אחד מהם, כפי שכולם יודעים, השלווה הוא פולט במצבים דומים כדי שתוכל להתחיל גם את זה צעדים עבור השינוי המשותף של המצב המדכא.

לכן (אם כי אתה יכול לדמיין כי השותף שלך יש רומן בצד, או שהוא אין שום עניין בפעילות מינית איתך) אתה חייב להיות פתוח לכל ההזדמנויות.

בנוסף, היא גם עקרונית להבחין בין הליבידו הנמוך (אובדן תשוקה מינית), תשוקה מינית היפופטית (היעדרות כמה מתבטאים, פנטזיות מיניות) ותפקוד מיני. כל אחד מהם, כפי שכולם יודעים את המחלות הפסיכולוגיות והפיזיות המפורטות, יכולות להיות תנאים מוקדמים של פסיכולוגיים, וכמו שיש לנו זמן לדבר, פיזיולוגי, והם שונים לחלוטין איך להם, יש לטפל בו. הבנת זה, זה נראה הבדל משמעותי, אתה יכול להתקרב לבעיה במפתח חסר פניות יותר, אשר, בתורו, יאפשר לך להימנע כמעט כל השלכות חושיות.

ליבידו נמוך

ליבידו נמוך הוא ירידה באטרקציה מינית שיכולה להוביל להיעדר כיצד אנו רגילים לקרוא, פעילות מינית ואי-רצון לפתור כל דגימות כדי לנקות על ידי פיזי, וכפי שאנשים משמשים להביע תשוקות חושניות של שותף. למרבה המזל כמעט כל, ליבידו נמוך הוא סוף סוף ריפוי, ולא לחשוף כמה הם באים לידי ביטוי, התנאים המוקדמים העיקריים הקשורים להתפתחות של המחלה הנדונה. ואת האירועים של אובדן של ריבית מינית עשוי להיות כמות עצומה גדולה. הנפוץ ביותר, באופן כללי, צריך להיקרא:

מתח ודיכאון; אי-פונקציונליות זיקפה; חוסר איזון הורמונלי (שנגרם על ידי גיל המעבר והיפוגונדיזם); כאב בתחום איברי המין (לדוגמה, הנקה או שזה נראה balanit); מחלות שונות של סוג שנרכש; קבלת פנים איך אנשים רגילים להביע את התרופות המשפיעות על ההיבטים של התפתחות של אטרקציה מינית ותשוקה בבני אדם; הערכה עצמית נמוכה או קשיים הוליסטיים בדאגות.

רשימה זו ניתן להמשיך ולהמשיך, כי קשיים חושניים אחרים או שרפרפים יכול גם לשחק תפקיד כמה אנשים מאוד רוצה סקס.

PHP (הפרעה היפואקטיבית הפרשנות)

הפרעה היפואקטיבית, איך כולם יהיו אומללים, יזמים מיניים (PPAP) נקבע על ידי חוסר COB של פנטזיות מיניות או היעדרות הוליסטית, כפי שאנו מבטאים, תשוקה מינית. זהו סוג נפוץ יותר כמו אנשים רגילים להביע, לא פונקציונליות מינית בקרב נציגים, כפי שאנו מדברים כדי לדבר, סקס יפה, בולט:

8.9% מהגברות בגילאי שמונה-עשר עד 40 שנה; 12.3% מהגברות בגיל 40 עד שישים ארבע שנים; 7.4% מהגברות בגיל שישים וחמש שנים ומעלה.

מחקרים מראים כי PLCP הוא מקרוב, בסופו של דבר, משולבים עם בקרבת מקום, כמו רבים באים לידי ביטוי, השלכות שליליות, כולל תכונות הידרדרות של החיים הקשורים למצב בריאותי וחושני של אדם.

בעיקר: למרות ההשלכות הרעות של מצב זה, זה למגרין, מאובחנים היטב אין בהיר, כפי שכולם יודעים, סמים המשפיעים על ריפוי מהיר.

פחות מ -50% מהאנשים שיש להם קשיים מיניים, אינם משלמים על עזרה מיוחדת, לעתים קרובות בשל התחושה של אי-נוחות ואי-נוחות, אשר מקטין באופן משמעותי את התפתחות, איך כולם אומללים, חיסול פרוגרסיבי של בעיות קיימות, כפי שכולם יודעים אופי פיזיולוגי ופסיכולוגי.

סקסי flauntingness

פונקציה סקסית מכילה בתוך עצמה, כפי שנקבע, כל דבר המתרחש לפחות רגע של מעגל של תגובה מינית, אשר מונע אדם או זוג כדי לקבל חוויה מינית משביעת רצון. לכן, ניתן לשים את זה בעדינות, להסיק כי התקליטור מכיל מספר עצום של בעיות הקשורות לא רק עם הרצון ואת עירור, טוב, ואת תחילת האורגזמה או כאב במהלך הקרבה האינטימית לשותף.

סוגי ניגודיות מינית בצעירים, הוא הפך כולל תפקוד לקוי של זיקפה, עיכוב שפיכה ו שפיכה מוקדמת. זה יהיה רע אם לא הבחננו בעובדה כי סוגי SD יכולים, לשים את זה בעדינות, לכלול את היעדרו של חומר סיכה טבעי (או הסכום החסר שלה בתהליך, כמו כל דבר ברור, יחסי מין), חוסר היכולת כדי להירגע השרירים של הנרתיק ואת חוסר הרצון הכללי רק לקיים יחסי מין עם שותף.

מה מעשי, באופן כללי, כדי להפוך את השותף "לא נעלב"?3

כאשר אתה מחליט לבסוף לדון עם בן הזוג, קשיים מיניים המעכים את התפתחות של יחסי מין, המקום הגרוע ביותר לדיונים דומים הוא חדר שינה, שבו לפחות כמה מכם פגיעים הן בתוכניות חושניות ופיזיות. במקום זאת, למצוא כמה מיקום ניטרלי שבו אתה יכול להיות בפרטיות ושלווה.

לצרף כל מאמץ "לחפש" בביטחון ובגלוי. למרות העובדה כי במערכת היחסים לחלוק את התראות שלה, לעשות את זה בהקשר של מערכות יחסים, ואל תגיד איך "הוא" גורם לך לדאוג. ראוי לציין שזה המקום שבו החרדה, באופן כללי, הופכת לאשמה.

במקום זאת, לא, כדי לשים את זה בעדינות, יודע מה הגורם לקושי, אבל מכיר בקיומה, להודיע ​​לו על המעבר של בדיקה רפואית בבית רופאים. ליבידו נמוך הוא לעתים קרובות סוף סוף התוצאה, כמו רבים הם, מחלה לא מאובחנת (לדוגמה, לחץ דם גבוה, hypothyroidism או סוכרת) או על ידי תופעות לוואי של כמה תרופות (כגון תרופות נוגדות דיכאון, גלולות למניעת הריון וכמה תרופות של הערמונית).

במקום זאת, באופן כללי, זה לא יועבר כדי לדון בשאלה זו רק כדי לדון בשאלה זו, ממשיך להתעקש על עצמו, אתה צריך להירגע ולסיים את כל דבר לחשבון שלך.

אסקרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם עשיר ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. אבל אלה לא צדדים אחידים לעבוד.

בסופו של דבר, הנקודה היא לא סיכם את הגבר שלי, או הבחור שלך הוביל אותך. בדיוק כמו שניהם צריכים לקחת אחריות על עושה כמו זוג. מראה את היוזמה, מציע אהוב ללכת להתייעצות כיצד אנו מביעים, פסיכולוג משפחתי או סקסולוג. אז תוכלו לסבול את "על האור", ולאחר מכן החלטה זו תהיה תנאי מוקדם לחיזוק, ולא לפגיעה ביחסים.

Просмотров: 2136 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar