12:51
לא רק את המשך מהסוג: התנאים המוקדמים שבהם אנו נלהבים למין

כפי שהוא נחשב, אנשים נכנסים קרבה פיזית על ידי אחת הנסיבות הבאות: כדי להתחיל את הילדים, ניסיון מין נהנה או חיזוק. אבל רוב הנסיבות המפורטות המשתתף בסקר הנ"ל, ב בחורי הנשים מצטלבות.תנאים מוקדמים אשר בנות מין עוסקות (מיותר הביעו את הנדירים): נראה בנסיבות של רשימת אנשי אחריו.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים שרוצים רווחי נראה בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. ההשתכרות זה די מספיק, על מנת מלא בעצם לכסות את החפצים הדרושים.

אז, מחקר זה לחלוטין dispelves מיתוס כי גברים אובססיביים עם סקס, והגברות רק מסתכלים על זה כשיטה לחזק את הדברים.

1 מחקר ותוצאותיה: חשיפת אגדות פולק 2 דוחות המשיבים 3 מוטיבציה כוח 4 תנאים מוקדמים נדירים: תאורה של צמחים חברתיים סבירים וסיכונים

מחקר ותוצאותיה: חשיפת אגדות עממית

התוצאות של המחקר התברר להיות אנגלית מאוד. ב החברה נחשבת הנשים לקיים יחסי מין על מנת להפוך קרוב יותר לחברו בתוכנית חושנית, מחזקת דברים; וגברים Tipo להיפך, מבקשים לעשות דברים טובים יותר כדי לקבל סקס. טוליקה האמת, כמובן, יש. אבל המדענים מחויבו יותר ממאתיים וארבעה סבירים יסודות למין. מתוכנים מאמריקולוגים סינדי מסון ודוד בס מטקסס המכון לארבעה מאות 40 שני אנשים בגילאי שבע-עשרה עד 50, שואל אותם רק שאלה: "רשימת כל התנאים המוקדמים שעבורם נכנסה מכרים שלך חיבור מיני ".

דוחות המשיבים 4

"הרגשתי רצון לגבר"; "רציתי ליהנות"; "זה פשוט נחמד"; "רציתי להראות את ההחזקה שלי"; "היה לי רצון להראות אהבה לגבר"; "מאוד התרגשתי, ורציתי פריקה"; "הבנתי שאני מתאהבת"; "זה היה רק ​​רגע מתאים מאוד"; "רציתי לתלות גבר"; "רציתי אינטימיות חושית"; "זה היה מאוד מרגש - הרפתקה אמיתית"; "פתחתי את הופעתו"; "המצב היה רומנטי מאוד"; "הוא הכריח אותי להרגיש סקסי מאוד - נכון סקס אלת "; "האיש היה מלוטש מאוד"; "זה נראה צעד טבעי בפיתוח מערכות יחסים"; "רציתי להתאחד עם הכתל שלי ברמה הפיזית"; "רק כן".

מוטיבציה של סקס חזק 3

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

"היתה לי משיכה פיזית"; "רק סקס איתה היה נעים"; "רציתי ליהנות"; "רציתי להראות שאני מהותית לי"; "רציתי להשיג פריקה, להיפטר מתח"; "רק כדי לתלות אותו"; "לגברת שלי היה מראה מרגש מאוד"; "למין הייתי גידול אווירה"; "רציתי באמת אינטימיות חושית"; "סקס היה מרגש מאוד, רציתי הרפתקה מסוימת"; "פשוט ישנתי בה"; "הייתי צריכה לקבל את החוויה הזאת"; "היא הכריחה אותי להרגיש יפה מאוד וסקסי".

כן, נשים יפה יש גם ליבידו - יותר מסיבי, מאשר בחורים.

התנאים הנדירים ביותר: התאורה של החברה הסבירה של בעיות וסיכונים 4

בארצות הברית, תשומת לב רבה משולמת לדילמות האפשריות חֶברָה.

עמידות רוסית וא נכון של מידע הולידו שיפוט שווא כי ליווי - כל זה הוא משהו, שערורייתי, נתון, בעובדה זו זה לא מקשיב להשתיק. עכשיו היחידות יודעות כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כי יוצרי מחקר זה החליט לחקור ופחות תכופים תנאים מוקדמים למין. יהיה לי את זה:

הרצון להדביק אדם אחר על ידי מחלת מין (בוודאות, מניע זה מבקש תשומת לב קרובה של סקסולוגים וסוציולוגים); סקס לקרנות; היכולת להשיג עלייה בשירות (כאן, תמיד קריירה דרך מיטה); זה היה פולחן של מסירות לכל חברה; להשפיל את עצמך; על פי מוטיבים דתיים.

הסיבות הנדירות ביותר היו:

למען ייצור התרופה; כדי להרחיב מחלת מין; להעניש את עצמך על התנהגות בלתי הולמת; להיפרד מהשותף הנוכחי; כך שהתוקפן אינו מגלם איומים משלו (כנראה בנושאים אלה יש דיבור על מגע מיני הומוסקסואלי עבור כפייה); על פי שיפוט דתי.

באשר לבד הבדלי המגדר, אם כן כמה נק 'השתתפו כולם. לדוגמה, קנדי ​​בחוץ עדיין לעתים קרובות יותר לעורר על החבר 'ה מין מאשר נשים. חתימה על התחושה סקסי היה אופייני יותר של בנות.

Просмотров: 1174 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar