12:51
למה אנחנו אוהבים סקס נלהב אחרי מריבה?

סקס שנראה בסופו של דבר מאבק רווי אחרי מריבה או שערורייה מהירה - זהו מעשה פראי, נעים מאוד, שעליו אנשים נראים לעתים קרובות לכתוב ברשתות חברתיות. למה אחרי קרב חסר רחמים פתאום שכחתי, ובזוג מתמכר בקדחתנות, כפי שאנו מביעים, סקס פזיז? ולמה הוא מתמשך ביותר תשוקה מינית מופיעה משותפים בתקופה או לאחר גירושין?

התוכן של המאמר

1 העברה חושנית 2 מאת אהבה שנאה 3 מאהבה לשנאה 4 "סקס" 5 סכנות של פיוס מִין

העברה חושנית I

ההתרגשות המינית החזקה בעת הפיוס מוסברת על ידי העובדה כי מצב נרגש של האדם עובר מאופן שבו אנשים רגילים להביע מצב אחד למשנהו. זה אישר את אחד המפורסם ביותר, והפך מסורתי, את החוויה של תאריך אחד תשע מאות ו 70 שנים, שנערך על ידי פסיכולוגים דונלד Daton וארתור ארונה.

המחקר היה נתון לתגובתם של הצעירים שנמצאו בשורה כדי להסתכל על הארוך ביותר בעולם, כפי שאנו אקספרס, הושעה גשר הולכי רגל המשתרע על קן קפילנו. על גשר מתנודד זה בגובה של 70 מטר, כפי שמביע רבים, גברת צעירה אטרקטיבית מאוד הציע, עובר על ידי גברים, למלא את השאלונים, לאחר הטיולים להגיע באמצע הגשר. ואכן, בתהליך של ניסיון, התברר כי עירור של גברים שחוו סיוט על גשר הנדנדה, פשוט retells לתשוקה מינית ביחס לנערות המראיינים.

העברה חושנית דומה, למשל, יכולה לקרות, כאשר אנו מסתכלים על סרטים מסוימים: הסיוט שלנו, הכעס כלפי הנבל יכול פשוט להפוך עירור וכמה אושר למראה זכות nocnative. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

משנאה לאהבה

מצב ההתרגשות שנגרם על ידי ארה"ב לבלות זמן, המאבק איתך, נכנס למצב של התרגשות מינית מסיבית במהלך הפיוס. בסופו של דבר, מין מדהים לאחר מריבה, בשל התצורה במידה מסוימת של מצב רוח, גם תחושה של הקלה של יז - עבור, כמו שאנו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא הסכמה הדדית בלתי צפויה. לא לכל אחד הוא לא סוד כי מין הבדיקה מתרחשת לאחר ניגוד כועס של שותפים שיצרו את התהום ביניהם ולאיים על קיומם של מערכת היחסים שלהם.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, אלה אינם הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

לא למישהו לא סוד כי ואיחוד, באופן כללי, משחזר את הקשר בצורה מוחשית מאוד, ולעתים קרובות זה הופך להיות קרוב יותר ונראה חושני.

קצבת עירור מינית לתרגום עירור מהמדינה הראשונה אחרת קורה כאשר מישהו מתנהג בפראות ואפילו סדיסט ביחס לשותף. הנה עירור שוכב בבסיס הכעס אפילו נקמה, נכנסת להתרגשות מינית.

מאהבה ל שנאה

רגשות - מאוד, כפי שאנו מבטאים תופעות תוססות ודבקות. לא הרבה מי יודע מה הם יכול פשוט להתפשט מאדם אחד למשנהו. כולם יודעים את זה למשל, למראה עצוב, בוכה, כמעט כולם מתחילים לחוות עצב. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כאשר מישהו אוהב אותנו ומבטא את ההרגשה הזאת, סביר להניח שנענה גם לאהוב את זה איש. וכאשר אנו מסתכלים על אדם נרגש מינית ליד אנחנו גם מתחילים לחוות.

דינמי, כפי שכולם יודעים, אופי לא יציב של רגשות לא משתקף רק בהעברת מצב הרוח מאדם הראשון, אבל גם איך כולם אומללים, בלתי צפויים שינוי רגשות בגבולות אישיות אחת. לא מספיק מי יודע את העובדה כי מצב של שנאה אהבה הוא ישירות אוֹפְּצִיָה. אהבה חזקה נראה אדיב נראה אדמה עבור הופעתה של העמוק ביותר שִׂנאָה. כולם ברורים שהשינוי הרגשתי מתרחש כאשר משהו הזרקור נחשב בנסיבות שונות. לדוגמה, פרטנר כך לדבר אוהב את המאהב שלו, מתמקדת בחוכמתו, OVOY היא איכותו. כאשר היא מעניקה בגלל הכבוד להחיל עליה פורטנר, היא לא תסבול מחוכמתו.

"כניסה" סקס 4

זהו מעשה מריר, מתוק, שמגיע עם שותף זמן קצר לאחר או זמן קצר לפני פרידה. כמה אנשים מאמינים כי סקס בשיא גירושין אפילו יותר מאשר פייסני. אופי מרגש "פרידה" קרבה מינית נובעת לנסיבות בלתי-מובנות, כהזדמנות האחרונה ליהנות מין יחד, במיוחד, ולא העסק היו בעיקר. מעת לעת, זה, לשים את זה בעדינות, זה בריא בריא ולבסוף משאיר זיכרונות בלתי ניתנים לבית.

ברגעים כאלה, אנשים לא מרגישים כל הגבלות להתנהג כי הם רוצים, בלי לדאוג לגבי ההשלכות או העתיד.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו לנחש לא מדויק כי למעשה ליווי - כל זה משהו, עם בושה, זה מה שיש לשתוק. רק מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

ב זה מרגש, אבל ניסיון עצוב לשעבר השותפים בדרך כלל לא אומלל על רע פעמים והעובדה שהרסה את ענייניהם; הם שקועים מרגש הרפתקה, בידיעה כי העתיד לא נשאר.

הסכנות של פיוס Sex5

קרבה מינית נלהבת כמו פיוס סוף סוף לשלם מיוחד איומים, כגון חיזוק הקרב או הסכסוך. וזה מסוכן מאוד, במיוחד, כאשר לנער נאלץ, כמו באפשרויות מרובות מכות גבירותיי. לעתים קרובות שטוח לאחר אלימות במשפחה של אדם כמעט הכריחו את נשותיהם לקיים יחסי מין איתם.המעשים שאחריו, אילצו אותה שוב לסלוח לבסוף לבסוף, והיא עצמה תיארה אותם כמו ביומן: "עשינו, כפי שכולם יודעים, אהבה נלהבת באותו לילה. סקס איתו היה 10 פעמים טוב יותר מאשר אי פעם בעבר. הוא היה איטי ואוהב, הביט בי כי נראה שהיה מאסטר את נשמתי ". לא לכל מי שאינו סוד כי כמה חודשים לאחר מכן היא איבדה את הראייה שלו בסוף האלימות הראשונה שלו.

באפשרויות אחרות כשעבר זמן ספציפי מרגע האלימות, מין מין תורם שובו של הנשים לבני זוגו האכזריים, כאילו לא היה מה לעשות, בסופו של דבר, זה קרה.כתוצאה מכך, שקול את הסיפור האמיתי על טין נאש, נרשם בספרי הלימוד האמריקאים על פסיכולוגיה. לא מספיק מי יודע את העובדה כי הגברת נשארה עם החבר שלו, למרות ההתנהגות התוקפנית שלו. אחרי, כפי שעמד, היא החליטה להיפרד ממנו, אבל הוא חזר למחרת מאחורי המפתחות ממכונת-הכתיבה שלו, ששימש את החבר.

Просмотров: 4959 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar