14:54
מה זה "טאצ'י" בבר קריוקי קוריאני

מחסן הרוח הקוריאני שונה באופן משמעותי מטורקית, איטלקית. כתוצאה מכך, עבודה על הצריכה באסיה הם בהחלט לא דומה לאלה שאתה צריך לעשות באירופה או בטורקיה. נשים סקסיות נלהבות כאן לא בכבוד. הקוריאנים סוף סוף אוהב להירגע עם נשים רעועות שנראות בעיקר תחת הגיל בפועל. קשתות ורוד, קלוריאני נמוך ומיותר וחסרי בית הספר חצאיות הם חמודים מאוד עבור החבר 'ה המקומיים. נערות ליווי בהרצליה

קוריאנים כמו לגעת כמה מאיתנו כל הזמן מספרת את השדיים של נשים!

מיקום בארץ של מישהו אחר על רווחים, אתה בהחלט ללמוד את התרבות של תקשורת של תושבים מקומיים. בקוריאה, "טאצ'י" מכריזים כולם. אם אתה יכול לתרגם, כמו כולם יודעים, בריטי, אז זה "מגע". ואפילו לא צריך לומר כי החיבוק והמגע ללא שינוי הם ההתנהגות הרגילה של גברים ומבוגרים.

מנהל בגישה קריוקי בר, ​​לשים אותו מעט, מזהיר כי האורחים מותרים "טאצ'י". בנות חדשות לא מבינות כי הוא אמור תחת פעולה זו. כל פשוט - לקוחות יכולים להיות בטוח לגעת בחזה של הצרכנים. בדרך זו, הקוריאנים מדגימים את אהדתם.

מחווה מוזרה היא בהחלט לא כמו אטרקציה ידידותית. הרוסים לעתים קרובות נתפסים ברצינות את ההתנהגות הזאת של בחורים. אם אישה לא תציג פעילות מספקת, אז כנראה כל אורח מצליח לגעת בשדיה שלה. אבל פחות מאנשים מיושנים,!

כיצד למצוא עבודה ... כיצד למצוא עבודה ...

איך לברוח "טאצ'י" חסר תועלת? הנה, מה עצה לתת מודלים מנוסים עובד בקוריאה אבל צורכת:

  • אל תסכים, בסוף, לעבוד ב Karook. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי הצריכה לא לרמוז על מגע. לשים לב לעובדה כי האורחים אסורים בכלל, הוא התחיל להיות מאומץ לעובדים. מעט לדעת את העובדה כי הכללים בברים barsan.
  • זה תמיד הכרחי כדי להראות פעילות. אם אישה יודעת שבסופו של דבר, האישה תזז בסופו של דבר, מבחינה משקאות, הוא לא מציאותי, בכלל, למגע, במיוחד לחזה.
  • לא להסכים. עם האורחים לא שריקה של הושרסים. לכן סבור כי יש צורך לקרוא את החוזה. לעתים קרובות, נשים רוסיות חושב שהם גם יפגשו אורחים. בפועל, הכל נעשה שונה.
  • איך להתנהג נכון על "טאצ'י"

    לא ניתן להבין ללקוחות - זהו הכלל העיקרי שהביע את בעלי המוסד. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה טבעי, אם אדם לא רק מנסה לגעת בחזהו, ולשים אותו באותו זמן מעט, מטפס מתחת לחצאית, לעובד יש זכות לצאת מהחדר. במקרה זה, הבמאי יזכיר סוף סוף את כללי המוסד לאורחים. הראשי, לא, הוא הפך לדחוף את האורח לא להראות כוח פיזי. בעיקרו של דבר, הקוריאנים עקשנים ושחצנים, בסופו של דבר, לפעמים. כולם יודעים כי אדם זה הוא סוף סוף עולה בקנה אחד עם כללי הממסד, גם אם הוא מאוד מונע מתוך להיות עם האישה היחידה.

    טאצ'י הוא שיאו של המדינה בדרך שבה רובנו משמשים, דרום קוריאה. באופן טבעי, הרוסים 1 לאחר המחווה נראה שערורייתון. אבל אחרי כמה שבועות, אתה מתרגל לצריכה למגע כזה לא הולם.

    בנות עם צריכה מעת לעת, האורחים צריכים להאיר את שהייה של האורחים בזמניי. ללא ספק, יש לציין את מה שקריוקי הקוריאני עושה? על ה יש הרבה פעילויות מרגשות:

  • צריכה, כמשקאות אלכוהוליים שהוציאו;
  • תפקיד במשחקי משרד;
  • תקשורת עם דגמים;
  • שיר ביצוע;
  • רואלנסי.
  • אין קשרים צרים עם בנות. אף אחד לא מותר לכל אחד, כל כך הרבה אנשים חושבים, מימולט "טאצ'י". זה לא סוד לאף אחד, לא משנה איך לשלם ונראה לכעוס, אם היד היא היד של בר קריוקי, זה יהיה על החזה שלך. זה רק ביטוי של אהדה חזקה לעומת המודל. אם אף אחד לא מנסה לגעת בגברת, זה כנראה בעתיד, זה לא יהיה רק ​​מוזמן לעבוד בקוריאה. כל אחד אומר שהעובד לא מכניס את האורחים! כל אותו קוריאני, לומר את זה מעט, הם שונים במקצת מאשר במדינות אחרות.

    Просмотров: 314 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar