09:58
מין וירטואלי: רמאות משהו טוב יותר מאשר סקס רגיל?

לא כל כך מזמן, המין הווירטואלי נראה משהו אקזוטי ולא מובן, אבל כרגע המקרה הוא רגיל, וכפי שכולם מובנים, רגילים למספר עצום של אנשים. וירת זוגות לא מוכרים כי נמצאים במרחק ולבסוף לחיות איך אנחנו רגילים לקרוא, ערים שונות, או במקום שותף במשך זמן רב הוא על נסיעות עסקים. אתה יכול לבדוק את wirt ו בניגוד, מתן מערכות יחסים נוצצות.

התוכן של המאמר

1 מה זה? 2 תועלת ופגיעה 3 סוגים של סקס וירט 4 הוא בגידה? 5 כללים וירט סקס 6 האם זה שימושי? 7 למה אנשים עושים את זה כל כך להגיד? 8 סכנה מסוג זה של מין

מה זה?אני

ובכל זאת, מה זה wirt? ענייני המרחק יהיה מעוניין לא כל אדם. מה שהופך אהבה באינטרנט יכול רק איך הם נהטים, אישיות משוחררת ללא כל דעות קדומות הקשורות פרקטיקות סקס, גם אם וירטואלי.

למעשה, וויר יכול להיקרא אחד סוגים לא מסוכנים ביותר של סקס, כי הם לא יכולים להיות בהריון, להרים זיהום רציני או סבלו פיזית.

כמעט כל זוגות בפועל מין וירטואלי, ולא לענייני לא, או הופיעו כפי שנהגנו לקרוא, בלתי צפוי והפרדה ארוכה.Ppshologists מטושטשת את התרגיל של מין ספוטום במספר קטגוריות - דוגמאות, הנובילים הדדית בצמד, תלות באינטימה מקוונת, פתולוגית התלות שהפכה לבעיה אדירה ובריחה מהחיים האמיתיים. בהתאם TOG, מה שמבין ישירות אדם תחת סקס וירטואלי וכיצד שייך לזה פעולה. כולם יודעים איזה אדם יש משפחה, אבל זה יהיה באופן שיטתי סקס וירטואלי, אז זה יכול להיחשב איך אנשים התרגלו לפרוץ, exemp.

זהו אחד סוגי המין, עם כל זה, יותר לא מסוכן.

תרגול זה יכול גם זוגות גברים רופפים ומשרתות. הגברת, שרצה אהבה, יכולה להכיר אדם בצ'אט מיוחד ויש לי זמן רב ללא התוצאות שליליות. לפעמים, גברים סוף סוף להתאהב ועניינים וירטואליים יתפתח כמה באים לידי ביטוי, נכון.

דעה קדומה ביחס למין וירטואלי מחוברים לעובדה כי אנשים גם להשוות את זה סוג של אהבה עם צפייה פורנו או שאפתן הצרכים של אדם אחר. ולא בדיבור ne זה על שילם וירט בסוכנות מיוחדת, אז הגברת חייבת בהתחלה, עצמה טמונה לכך ולהתחיל לעניינים וירטואליים בלבד יוזמה.

סקס אנכי - זה לא צופה וידאו וידאו או פורנו. בתחילה הלבשה תחתונה יפה יכול להיות מוסתר עם חלוק רחצה תוצרת בית. במין וירטואלי לרוב, גברים אוהבים לראות את הבנות, כך הגברת ניתנת הראשית תפקיד - היא יכולה, לשים את זה בעדינות, לרקוד, ללטף את עצמם בידיים על המצלמה ולקרוא משהו מְרַגֵשׁ. משחק מין וירטואלי יכול להתבצע על ידי תרחישים שונים - סקס שלישיה עם תוספת, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, ליידי או החבר, ציור בסגנון של "bdsm", הקדמה של צעצועים מיניים כיצד אנו מביעים, ההתרגשות הנוספת של השותף, ו גם צפייה שיתופית פורנו על סקייפ. כמה אנשים מאמינים כי סקס מקוון לא מחייב משהו, אבל זה לא נקודת מבט נאמנה לחלוטין.

שימושי והפגיעה

לא עבור כל אחד הוא לא סוד שלפעמים אהבה כזו יכולה ללכת מעבר לגבולות מרשתת. מקרים כאלה עשויים להיות נורמליים מאשר אדם החליט להסיח את הדעת מבעיות בפועל, תהנה, למצוא אדם עבור נעים תקשורת מלאה.

נזק כביכול הוא, כי קלילות זו ניתן להשתמש כדי להתרגל ולאחר מכן את האיש או הגברת כבר לא רוצה עסקים אמיתיים מעדיפים תקשורת וירטואלית. יש לציין כי לאורך זמן זה מוביל לבעיות עם הנפש, לאי-שביעות רצון הנוכחית וטינה הפוך קומה.

מקרים הרחקים סביר, אבל עדיף לא להתחיל אותם, השייכים וירטואלי בידור.

למלא מטרות אישיות בישראל, אם אתה אישה מסוגננת מבלרוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול חודש מ 4,000 יורו.

יש לציין כי שני השותפים להוציא את הרצון לשמור על רומן וירטואלי או אפילו להיפגש במציאות, זה נהדר, אבל פגישה כזו היא הכרחית להתכונן. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי זה אולי נראה תוספת בשל העובדה כי המקרים האמיתיים הומרו לחובות, ועולם ההוסר נראה יפה ופשוט נגיש.

סקס וירטואלי רק יכול להיות כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, פתרון טוב לזוגות, אשר כבר מזמן נמצאו, אבל חייב לבלות קצת זמן בהפרדה. פסיכולוגים ממליצים כי סוג זה של מין במרחק של זוגות, אשר לעתים קרובות בריצה, או לגברים ולגברות, אשר מתקשים ביחסים. בזכות המידות, יש תחושה של קרבה. E הוא מופחת רק.

"Byetovuho" הורס את הניצוץ בין אנשים, ואת הווירטואלי סקס יכול להצית אותו שוב. כאשר אנשים הם ne בקרבת מקום, הם לא צריכים לחשוב על ייצור ארוחת ערב, לשטוף את הגרביים המוכתמים. שותפים יכולים לעשות אחד את השני, בסופו של דבר, תשנה תענוג, זוכר איך בהחלט היה בתחילת היחסים.

סוגי sex3

סקס וירטואלי תהיה שונה. תצוגה נפוצה יותר - התכתבות. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי בעבר פסיכולוגים נחשב, כי סוג זה של תקשורת הוא מוזר לאנשים חסרי אחריות, אבל עכשיו שקט השתנה. התכתבות ארוטית לא יכולה רק להביא הנאה, טוב, ו שמור מקרים פיזור. כרגע, חילופי ההודעות הארוטיות לא שוליים, וכיצד להתבטא, בפועל משותף.

אבל מאשר אחד הכלל להכיר את הבנות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל התמונה של חבר ישיר הוא לא הכי טוב שיטה להתחיל תקשורת וירטואלית עם גבר. שלח לעצמך עובדה אחת הפוכה, שיחים כאלה טוב יותר להימנע. האפשרות הטובה ביותר - חיפוש בני שיחים בחדרי צ'אט מיוחדים הזמינים בשליחים שונים.

תביא אל ק התכתבות מינית האם אנשים שלא היו כל כך מזמן התחילו לדבר. ב מקרה זה הוא אופציה מושלמת - הודעות קלות, או סיפורים קצרים עם תיאור של תשוקות מיניות משלך.

גרסה נוספת של מין וירטואלי - סקס בטלפון. אתה יכול להתקשר לשירות המתאים, או, זה הפך, כדי לארגן משא ומתן מיני עם השותף שלך (שותף סביר). כך שהשיחה העבירה לכאב היא פשוטה ונחמדת, אתה צריך להיות מוכן מראש, לחשוב על מה שאנחנו מדברים וכיצד הטוב ביותר לפעול. לא, באופן כללי, אתה צריך לשחק תפקיד, רק קצת "לדפוק" לנשום ולהפוך את הקול באופן שגוי יותר רפה מהרגיל.

במהלך צלצול מוקדם יותר כל צורך, באופן כללי, כדי להבהיר אם השותף הוא בחינם והוא ממוקם לנהל שיחה. אתה יכול להכין את הקרקע מראש על ידי שליחת מספר הודעות מיניות, מתי תנאים שהשותף מגיב להם ותומך בשיחה.

יותר טוב ממנה השיחה תהיה מתוקה, כדי לקבל צורה של דיאלוג, לא מונולוג. גיא וגברת צריך להקשיב זה לזה ולהמשיך את הרעיון של השותף שלך.

במקום לטקסט תקשורת רגיל לא מספיק, אתה יכול, באופן כללי, לנסות אפשרות אחרת - סקס וירטואלי סקייפ. אבל כאן הוא עקרוני להתכונן ולבסוף לוודא שאף אחד לא בסופו של דבר, בהערה הכי חם.

עבור זוגות מודרניים מין וירטואלי באינטרנט - יז אחד, כפי שהיינו קוראים, קבצים רגועים. כמעט כל האוהבים, שהיו רחוקים זה מזה, לשמוח באפשרות של רק להסתכל על הגוף של אדם אהוב, ניסיון אורגזמה. שיטה זו של תקשורת באופן מושלם מסיר שעמום בהפרדה ארוכה.

אז זה מין עבר בדרך הטובה ביותר, אתה יכול לעמעם את האור בחדר, לטפל בפיתוח תמונות סקייפ מקסימה. הגברת, בסופו של דבר, יכולה ללבוש תחתונים יפים או סקסי תלבושות לתלות ולהעלות את האיש שלך. בדרך זו לעזוב במהירות המציאות, להסיח, תהנה. אבל, אתה לא צריך להסתבך. על ידי הנוף של פסיכולוגים, כיבוש היקף הוא לעתים קרובות יותר פעמים בשבוע עשוי להיות סימן של ניכור חברתי של האדם. הפרעה עסקית איכר וגברת מול הצג של המחשב יכול גם להיות רגיל מאשר כולם, באופן כללי, מבין מה מגיע.

לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי למעשה זה סקס מזל שאליו אתה גם צריך להתכונן. ויריטות מתחילה עם פרלודים, דיונים, דיונים של העץ ומסתיים בפעולה עצמה, אורגזמה.

אז מה שקורה הוא שנקטף, יש צורך לטפל בעובדה כי ישירות גם לקרוא את השותף. טוב יותר, בסופו של דבר, לבחור כמה מילות סקס חדשות, כך שברגע אחד אתה לא מקבל השפעה פתאומית - התקפי צחוק במקום התרגשות. טוב יותר מאשר הגברת זיעה מראש, בסופו של דבר, יהיה לכתוב את עצמו על מקליט - הקול צריך פשוט להישמע סקסי, בעדינות וללטף.

בתהליך של וירטואלי סקס יכול: שאל שותף על הטעם המיני שלו ואת הרצונות, לספר על שלך, למשוך תשומת לב ולדון בנושא הכי מעניין, אבל טוב יותר, במקום שהיא תהיה עם subtext מינית, ולא כפי שהיינו קוראים, מצחיק. כל כך מפלרטטת חייב להיות מועבר למין, אבל יותר טוב שותפים מתאימים נושא זה, לאחר מכן ניתן יהיה להתחיל כמה חשיבה, סקס וירטואלי.

בשיחות הראשונות האיש והגברת דנים זה בזה, לנהל את סוג קטן משלהם אַקדָם. כדי לא להביא את ההתרגשות, אין צורך לדון כך לדבר כדי לספר נושאים כמו עבודה, מצבים משפחתיים ולימוד. טוב מאוד כדי להדגיש את שיחת וידאו מחובר, אתה צריך לדאוג לעובדה שהגברת נראתה לגמרי. כמובן, כולנו יודעים היטב איך אדם יכול גם לעשות הגדרה אינטימית בחדר שלך, לעמעם את האור ולשים על יפה תחתונים במקום איך כולם יודעים עובד מתוח.

ישנם כמה גופי מיוחדים עבור סקס וירטואלי - צעצועים וירטואליים שונים, מדהים לחלוטין בתצוגה המחשב. צעצועים אלה כוללים את המגע האמיתי הבא - מכשיר למין, 100 אחוז חוזר בעור טיימר חומר סיכה ריק.

שלום לגעת - החלפת ויברטור בצורת חרירי. סוגים אחרים של צעצועים - vibrocole עבור גבר ויברטור עבור גבירות, אשר רק מסונכרנים ולהעביר רטט בו זמנית לשני השותפים. ההקדמה של צעצועים אלה יכולה להשתנות כיצד הוקמה חיי המין הווירטואלי של שותפים.

למין וירטואלי עברו "עם בנג", אתה לא צריך להתחיל את זה עם איך מילים טריוויאליות נראה לידי ביטוי, את המילים הטריוויאלי כמו "ולתת ללכת אהבה, "כי בווירטואלי זה שונה במקצת מאשר במציאות. לֹא אתה צריך לשכוח לפלרטט, ולא מין מתבצע במצב וירטואלי. ולא היה פורמט משפחתי כמו אנשים משמשים להביע הודעות טקסט, אז אתה צריך לטפל היו ראויים לתשומת לב של ההודעה, ולא רק את הטקסט בצורה של "אני כל".

לי הוא זה?4

שיעורים שווים להציל כמה מהשינוי, כי האיש ואת הגברת לקבל את מה שהם רוצים לספק את האופן שבו אנו רגילים לקרוא, צרכים מיניים. זמני "מניעת" יכול להיות מאוד להקל על הלהבה של אהבה ורק בסופו של דבר, לשפר את הדברים.אנשים מטרידים, כפי שכולם מובנים, שאלות שונות - אם סקס וירטואלי, איך אנחנו תמיד מדברים אליך, רגיל, לא בגידה? אדם חייב לענות על השאלות האלה לעצמו, כי העובדה כמה חושבים, הראשון ייראה נפוץ, השני יוביל אימה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך, למרות השקפה משותפת, וירט לא השפלה.

כתיבה Vertom One פעמים מאשר הגברת שלהם או אשתו בעזיבה, לא סביר להיות בגידה, עם התנאים שהתקשורת בין השותפים אינה ממשיכה, למשל, סקס וירטואלי בצ'אט מיוחד.

כללים Wirth Sex5

כדי לצאת מין וירטואלי הביא סיפוק והנאה, יש לעקוב אחר כללים מסוימים. בהתחלה, הוא נמצא באופן עקרוני לקחת בחשבון כי כל אדם במדד הפקרות שלו מבין סקס בעולם הווירטואלי כדרך ליישם את הפנטזיות המוזרות ביותר שלה.

כך שזה לא מופיע אי הבנה, עדיף לדון מראש כי לפחות כמה שותפים מצפים סומק וירטואלי.

חוק ראשי אחר - הכנה לספונטום ספונטני. תשומת לב ישירה למה מומלץ, לשים את זה בעדינות, להרוג את זה ביותר אף אחד לא היה תגובה לא ישבור את הפרטיות.

לא סופר את הגברת הבחור חייב כראוי, זה הפך, לחשוב על כך שהם רק לא כל כך מזמן מוכר את השותף לא רוצה לא אוהב איך לעשות את הדרישות, אתה יכול לתפוס את הצ'אט וסיום תקשורת.

עם תרגילים סקס וירטואלי עם אדם לא מוכר לא מומלץ להיקרא שם שלהם שם המשפחה, גם בעת שימוש בצ'אט וידאו, להסיר הכל מהמסגרת, כיצד להגיע, חפצים אישיים.

זה שימושי?6

צעירים מי עוסקים במין וירטואלי, ולא אמיתי, הקפד לקבל כפי שהוגדר, מוגדר ליהנות משום שהם מגינים על עצמם מפני זיהום עם מחלות מסוכנות. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי עם כל זה ילדים פשוט יכול לספק איך אנשים משמשים להביע שלהם "גירוד סקסי" לא לעשות טעויות על אשר יהיה מצטער מאוחר יותר.

למבוגרים סקס וירטואלי הוא שימושי מאשר זה לא סוף סוף חוזרים לעתים קרובות מאוד. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שמשתמש בהיר אתה יכול לשפר את העסק, להוסיף "הדגש" ולהימנע מפרידה עקב נוסעים תכופים של השותפים הראשונים או שניהם.

למה אנשים, לשים את זה בעדינות, לעשות?7

סקס וירטואלי פופולרי מסיבות שונות - בהתחלה, בשל אנונימיות. כמעט כולם אוהבים מה לא צריך לקרוא את שמך ואת מקום המגורים שלך.

פליטים אחרים וירט - אמינות, שימור ופוליגמיה.

למלא את השאיפות שלהם בישראל רק אם אתה אישה מדהימה מאוקראינה. בישראל צריך להיות בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יוכלו להרוויח מ 5500 $ לחודש.

לא יכול לפחד, באופן כללי, להיכנס להריון, קבל מידע נורא. בנוסף, בעולם של סקס וירטואלי, יש גם לא סטריאוטיפים והגבלות - אנשים סוף סוף יכולים לקבל כל מה שהם רוצים.

ולא אדם לא התמכרות לרעת היחסים האמיתיים, אז מין וירטואלי, בסופו של דבר, מאי להביא תועלת עצומה של גבר וגם ליידי.

סכנה מסוג זה של סקס

בהתבסס על אמונות האפשרות לקבל מחלה מסוכנת או להיכנס סקס וירטואלי בהריון הוא נעקר לחלוטין. אבל מוקדם יותר מאשר סוף סוף עוסקים, יש צורך לטפל בדברים כגון ההגנה על החיים האישיים שלהם, קוק כולם יודעים נתונים אישיים.

כדי להגן על עצמך, אתה צריך להסתיר את השם האמיתי ואת שם המשפחה, גם לטפל כי שיחול וירטואלי לא יודע את כתובת הבית. נערות ליווי

לא לספור איך נבלה איתך זמן, יש וסכנות אחרות - הופעתה של תלות פסיכולוגית בליר או סחיטה מאשר שותף כתב מין מין. אולי העובדה שגברים צריכים להיות גם זהיר - ולא הגברת היא צעירה מאוד, מומלץ לחתוך איתה תקשורת כי זה יכול, באופן כללי, להיות קטין.

Просмотров: 2981 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar