10:45
סקס תחת אלכוהול: למעלה - 5 האגדות הנפוצות ביותר

אִינטִימִי במקרים, בהחלט, אחד הרגעים הרומנטיים ביותר של חיי האדם. זה הגיוני כי רבים כדי "להעלות" רומנטית תואר הגדרות, רוצה לחוות מין תחת אלכוהול. אחרי הכל, רוחות, יין, קוקטיילים מסייעים לשחרר, לעשות בהירים יותר סקס, להאריך אורגזמה. בכל מקרה, אם אנחנו מאמינים מיתולוגיה עממית.

התוכן של המאמר

מיתוס 1 - סקס ארוך 2 מיתוס שני - תקשורת נעימה 3 מיתוס 3 - אטרקטיבי 4 מיתוס 4 - זיכרונות אינטימיים קלוריט 5 מיתוס 5 - מקרה במצר

אבל סטטיסטיקה, מספר מחקרים אומרים בחזרה. לפזר את אותו הראשי, זה הפך לאגדות לא בטוחים ביותר על סקס אלכוהול כזה.

מיתוס 1 - ארוך sex_8212

סאם הכישלון העיקרי של איזה אדם שקורה לפחות יום אחד, מוקדם שפיכה עושה יחסי מין לא מעשית. התאגדות, כך לעתים קרובות, גברים מעדיפים "להיות מטופלים" באמצעים מסורתיים, התעלמות מעזרת פטולוג מין. שיטה נפוצה יותר של ריפוי או אלכוהול עצמו, נלקח זמן קצר לפני יחסי מין או תמיסות צמחים על זה. מינון מסוים באמת של משקאות אלכוהוליים מראים את עצמם משכך כאבים, עם חוטים מסוימים. ראשון בעקבות בהתחשב במינונים ענקיים של אלכוהול יש אפקט הפוך, המוביל מתגלגל מעל עירור. האלכוהול החשוב ביותר יש רכוש של התמכרות. במילים אחרות, הכל יידרש להארכה הקרובה של יחסי מין בכל פעם יותר אלכוהול. ממכר דומה בשלב מסוים יוביל פיתוח אלכוהוליזם, הוספת קשיים גלובליים באימפוטנציה. אחרי הכל, תביא חבר במצב של זקפה בכל פעם שהוא הופך להיות יותר ויותר קשה וקשה יותר.

רוסית שאינם פנס וחוסר מידע זרקו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה, יש צורך להשתיק על עובדה זו. רק כמה יחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

דוֹמֶה אי-פונקציונליות זיקפה ללא אאוטסיידר, טיפול דוקטורט לא ניתן לפתור.

מיתוס שני - תקשורת נעימה_8212-2

תהיה בטוח, אלכוהול עוזר להתגבר על גבולות מסוימים בשיחה בין האיכר ו הגברת, מה שהופך אותם לשיחה יחסית, משחררת אותם פנימית. גברים להיות מכריע יותר, ומאפשר להם לעשות את הצעד הראשון, את הרצפה החלשה תחת שלו השפעה, מכריזה בגלוי על הרצונות שלה, יותר בכנות. מינוס, עם גלובל, במצב כזה הרבה יותר. מעשי אלכוהול עבור כל אישי, בהתאם לסוג המשקה, מנה של הצריכה. כדאי לקפוץ מעט קו צר של מתיר ואור לפלרטט, אשר מרמז על סקס תחת אלכוהול מסוגל, יהיה להתגלגל ישן, במשהו, אשר שני השותפים תצטער אודות.

זה אסור שכח את הצד המשפטי של סקס אלכוהול כזה, כי האחרון הזמן נעשה תכופים יותר כאשר, לאחר מין כזה תחת אלכוהול, האישה עוסקת לרשויות אכיפת החוק עם הצהרה על אונס. תנאים מוקדמים כאן הם ציניים לחלוטין, לקבל ככל האפשר לסירוב הנושא. אחרי הכל, להצדיק את זה במדינה AXICASSICE מין לא היה הסכמה מִסתַבֵּר. המדע אושר גמול, אפילו הודאה קטנה של אלכוהול באדם מוריד את רמת הזכר הורמון - טסטוסטרון. הירידה שלה מורידה את בהירות האורגזמה, מקטין את התדירות חיכוך, מוריד עוצמה. שימוש ארוך של אלכוהול מוביל מוטציה בתהליך שבו אדם רואה את תכונות הנשים, שדיים מתעוררים, מגעילים (בירה אומללה) בטן.

מיתוס 3-II - אטרקציה_8212-3

את הריח של המין המיוזע, השראה אינו מיני אתה קורא, בפרט, לוקח בחשבון את "ארומה" יוצא מאזור אינטימי. W גבירותיי כזו "ענבר" הוא אפילו מדויק יותר, כי תחת פעולה של זיעה ואלכוהול מיקרופלאורה הנרתיק רוכשת מבוטא, miasm מגעיל. מה הוא עושה לא מעשי cunnilingus, אם כי מציצה יהיה מאוד מגעיל, כי תחת הפעולה זרע טעם אלכוהול הוא מחמיר באופן דרמטי.

מיתוס 4 - קלוריט אינטימי הופעות_8212-4

רב ממתין ממין תחת אלכוהול חדש זיכרונות, זיקוקים תשוקה, ליבידו מואר. מלבד האינטרסים הכספיים של הנערה תחת "רוטב" של שיכור שיכרון מנסה להסוות את הבגידה לפני בן הזוג או להבהיר את ההפסד הורים תמימות.אנחנו רק נראה כי לאחר אימוץ אלכוהול, אנחנו נהיה יותר יפה, סקסייר. סוגים רבים של גברים שיכורים, כך רק הבנות רק גועל. אחרי הכל, כאשר שתיית משקאות אלכוהוליים, מטבוליזם משופרת, גרימת הזעה מסיבית.

מיתוס 5 - מקרה במבצר_8212-5

מוּחלָט משוכנעת ביותר בהעדר נזק מאלכוהול, יותר הרגל אלכוהול אם מנה קטנה של משקה חזק משמש או מבצר גדול אך קטן.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. אבל אלה לא רק רגעים נוחים לעבודה.

דוגמה לכך משמש אלכוהוליזם בירה, אנשים נראה כי השימוש של משקה קצף עם מבצר נמוך לא ישפיע בריאות הסקס שלהם. אבל אפילו מנה קטנה של בירה מכילה כמות עצומה חומרים תסיסה, אסטרוגן של מוצא צמחים. חומרים אלה, השפעה גרועה על האנדוקרינית, מערכת האדם בדרכי השתן מובילה החמרה רמה הורמונלית. הסכנה הגדולה ביותר של "מיני" כזה אלכוהול הוא עבור הנשים, כי זה מתחיל במיוחד עם זה גבירותיי אבחון באלכוהוליזם. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

Просмотров: 213 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar