ריקוד מרגרה מבוצע בדרך כלל עם פעמונים קטנים הקשורים לקרסוליים, או לפעמים עם תוף יד גדול. גבר או אישה תמיד מופיעים כשזה לא מסיבת ריקודים אחרת. הם יבצעו מחיאות כפיים קצביות וטפיפת רגליים על כלי הקשה ליצירת קצב נשמע ומובחן לרקדנים.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מיוחד שנמצא בצפון אתיופיה. זהו ריקוד חברתי יומיומי לכל החוגים והגילאים המבצעים אותו למטרות בילוי ורואים בו קיום מצוות דתי אינטגרלי.

באזור יש הרבה שירים, שירים וסיפורים, המשלבים את נושא האהבה, שיר בשבח המולדת, פזמונים מבוססי פרנסה, דברי בית שזכרו התבוננות בכתובים על הקשר בין שימור והדרכה פיזית לרוחנית.

הארגון התרבותי שאחראי על שימור כל המסורות הספרותיות הללו הוא המרכז האתיופי לחקר הפולקלור האתמולוגי המוזיאון הרר.

מרגרה הוא ריקוד שנעשה על ידי אנשים ממדינת אוטארקהאנד.

ר ... Читать дальше »

Просмотров: 59 | Добавил: monnafyedep | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

יש הרבה חשפנות שמבוצעות על ידי נשים ברחבי העולם באמצעות פלטפורמת הווידאו בחברה.

ניתן לראות זאת בדרך שבה אנשים משתפים את סרטוני החשפנות האהובים עליהם במדיה החברתית. אלה שהפכו לוויראליים מייצגים לפחות 10% מהסרטונים האלה. והשאר מעולם לא זכו לפופולריות נרחבת מחוץ לחדרי צ'אט ופלטפורמות קטנות.

סרטונים מפורשים תמיד נחשבו לצעצוע שגברים נהנים לצפות בו ולהחזיק בו אבל היום אנחנו רואים יותר ויותר נשים שנהנות לצלם אותם גם כן.

אבל החופש שיש לנשים האלה מול המצלמה עשוי להיות חד צדדי. המחקר מצא שרבות מהנשים שמפיקות את הסרטונים הללו אינן חינמיות בשום מובן אלא פגיעות יותר ל"ניצול והתעללות".

מועדון חשפנות נתפס באופן מסורתי כבידור חסר בושה לגברים כאשר נשים מנוצלות למען גופם ומיניותם. כיום, אתה יכול למצוא סרטוני חשפנות רבים על עשיית כסף ביוטיוב. הסרטונים האלה מראים כ ... Читать дальше »

Просмотров: 52 | Добавил: monnafyedep | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)