23:09
6 סוגים של פוביות סקס שעלולות להפתיע

Eotophobia - מונח כללי אשר wips מגוון רחב של פחדים ספציפיים הקשורים לפעולות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, סקסי, אטרקציה מינית ומין בכלל. מחלה פסיכולוגית זו נחשבת לעתים קרובות לתהליך נוירוטי קשה. ובמציאות, זה יכול להיות מפחיד כאשר, סוף סוף, מתחיל לעטוף את הפוביה לבד, כפי שאנו מבטאים, נושא דומה.

התוכן של המאמר

1 סימפטומים פיזיים ונפשיים 2 פוביות מיוחדות 3 תנאים מוקדמים של סקס פוביות 4 ריפוי סקס פוביות

Eotophobia גולמי מסוגל, בסופו של דבר, להתגלגל לתוך מנגנון הרסני ולהוביל לעובדה כי אדם עם הפרעה זו סוף סוף להתחיל להימנע לא רק יחסים רומנטיים, ואת צורות posophonia של מגע ציבורי ללא כל חריגים.

תסמינים פיזיים ונפשיים

לאוטופוביה יש תסמינים פיזיים ונפשיים - אור ומתונים או, להיפך, רפה ואף מושבת. תסמינים פיזיים, בתורו, הם תגובה אימה ומקורם פליטה של ​​אדרנלין המיוצר במהלך התגובה האינסטינקטיבית "לטפל או לרוץ".

תסמינים פיזיים כלליים מכילים:

הפושט בחזה או בנשימה; סחרחורת או תחושה של אובדן מוקדם של התודעה; בחילה; הזעה שופעת; לרעוד בכל הגוף.

תסמינים נפשיים מכילים סוף סוף:

הימנעות זכר או נשים; הבנת הזוועה שלפני גבר או גברת היא לאדרני; אימה לפני מגע, כמו אנשים רבים חושבים, גבר או גברת; תחושה של אשמה או בושה בגלל הזוועה מול גבר, כאשר הגברת החלה לבוא לידי ביטוי; חוסר היכולת לשלוט או להתגבר על הזוועה המודעת; התקף פאניקה החזק ביותר כאשר אדם קרוב או גברת.

פוביה מיוחדת 2

כפי שהוא לא משנה, איזה פוביה קיימת אחרים, ארוטופוביה שונה הן סימפטומים ואת מידת הכובד, ולכן, יש זנים רבים. הזוועה הזאת על פי הטבע עצמו נחשב לאחד האישי ביותר, משום ששני האנשים הסובלים מהפרעה פסיכולוגית יוצאת דופן כאלה הם איטלקים, חווים אותה בצורה דומה.

גינופוביה

- גם פופולרי כמו קוטופוביה היא אימה לפני סקס בכלל. כמעט כל האנשים עם הנופופיה יכולים לקשור את ענייני לבה רומנטית, והם מסוגלים ליהנות נשיקות או חיבוקים, אך הם חוששים בכנות ללכת לביטוי הגופני הצפוף ביותר של אהבה.

טוקופוביה

- כמו גם הזוועה שלפני המרב, כפי שרבים באים לידי ביטוי, בדיקות פיזיות של התקשרות, הזוועה של הפגיעות קשורה לעתים קרובות עם הפחד להיות נטוש או, כפי שאנו מבטאים, נספגו. כמעט כל האנשים כדי לדבר הם חושבים שאם הם כפי שהם, המקיפים איך להתחיל להתייחס אליהם נכבדים רע ומבולבל.

פרפוביה

- זה אימה לפני לפחות מה פעולות של ציוד סקסי, ועל עצמו הוא פוביה מורכבת מאוד.

התקשות רוסית וחוסר מידע זרועו מבט שווא כי ליווי - כל זה משהו, פגום, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל לעתים נדירות מי יודע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

תארו לעצמכם עובדה אחת שכמה אנשים הסובלים ממחלה דומה מאמינים כי הם עצמם עשויים להיות perverts, השאר הם פחד מסביב.

קבוצה קטנה של אנשים עם paraphobia מסוגל ליהנות מערכות יחסים מיניות בוריד המסורתי שלהם, והם בכושר רגוע לתוך הקוד המוסרי שלהם. אבל יש כאלה (ואת רובם ביותר) אשר מפחדים לפחות איזה צורה של קרבה, כפי שהוא יכול גם להסתיר את subtext מעוות.

מנופוביה

- גם פופולרי כמו Ceraptophobia הוא הפחד של מגע ולעתים קרובות משפיע על כל מיני יחסים, ולא רק על ענייני הרומנטיקה ב. יש אנשים עם מחלה פסיכולוגית דומה, לשים את זה בעדינות, להימנע מכל אנשי קשר פיזיים, אפילו עם בני משפחה, בעוד השאר, זה הפך, ניתן להימנע רק איך רובנו רגילים לדבר, מגע ארוך טווח. נערות ליווי במרכז

Gymnopobobia

- אימה אובססיבית לפני נדנוד, אשר לעתים קרובות, בסופו של דבר, זורם לתוך המתחם ביותר, איך הם צורות מסובכות. כמה אנשים כדי לפחד משלהם, כפי שכולם אומרים, גוף עירום, השאר חוששים כי אלה שמסביב, באופן כללי, יהיה, כפי שכולם יודעים, עירום. הינכם מתבקשים לשים לב כי הזוועה הזאת יכולה לדבר על דילמות עם התמונה, כפי שאנו מבטאים גוף עירום, אבל זה יכול גם להתעורר בנפרד משאר פוביות.

פילדפוביה

- גם פופולרי כמו Fileatopobia הוא פחד מנשיקות, כדי לשים את זה בעדינות, יכול להסתיר תחת איך אנחנו מביעים, על ידי עצמם הרבה postsonia הנסיבות.

רוסית שאינם פלאש וחוסר מושלם של מידע זרוע השקפה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם חרפה, זה, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עכשיו לעתים רחוקות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

וזה אפילו לא הכרחי לומר כי זה יכול להיות קשור לעתים קרובות עם ביטויים פיזיים כאלה של חוסר ביטחון שלהם, כמו חרדה על כמו ניחוח נבזי של הפה, או באופן כללי, אימה הנובעת של פוביה מיקרוביאלית.

סקס פובי רקע

אלימות סקסית

למרות שאף כל האנשים שאינם הסובלים מארוטופוביה היו קורבנות של הטרדה מינית, אלה שקיבלו חוויות נוספות נוספות נמצאים תחת הסיכון לפתח אותה צורה של המחלה הפסיכולוגית הנדונה.

פציעות אחרות

במקרה של אלימות פיזית, ההזדמנות להיות כמו אנשים רגילים חשופים לפוביות הקשורות לגעת, גבוה מאוד. במקרה של אלימות חושנית, להיפך, אימה עשויה להופיע קשורה לתחושה של חיבה.

עקרונות אישיים

העובדה הניתנת לכמעט היא כמעט כל התנועות הדתיות במפתח רע מתייחסות לפחות כפי שאנו מבטאים, פעילות מינית בין שותפים, אם לא להסתכל בהריון עם התוכניות של הצאצאים הבאים. בעקבות מרשם "רוחני", בהחלט, לא יכול להיות פוביה, אבל זה גם בלתי אפשרי להוציא את העובדה כי אנשים המודעים לחוסר מוסריות, כפי שרובנו רגילים לומר, פעולות מיניות יהיה בזמן לחוות קשיים כמו אם רומנטי ב.

מחלות פיזיות

כמעט כל האנשים (באינדיבידואליות של ילדים, רק הגיעו לעידן הרוב) משוכנעים שמין גורם אי נוחות וכאב. יש להדגיש את בעיית החינוך למין של אנשים, שבגלל זה כמה אנשים בכנות מול מגע מיני עם בן זוג, הימנעות מפציעות פיזיות ורגשות מגעילים לכאורה בכלל.

ריפוי סקס phobi4

מאז האוטופוביה, כמחלת נפש, היא מגוון רחב של תסמינים פיזיים ונוירוניים, אנשים הסובלים ממנו, דורשים ריפוי מקצועי חמור, המורכב לא רק משיחה ארוכה עם מבצעים, ומקבלות, כפי שאנו מבטאים, סמים רפואיים.

SexoPathogists בזמן הנוכחי הם סוף סוף אחד מהם המשמשים להביע את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הבריאות הפסיכולוגית במאבק המורכב ביותר נגד אוניברסיטת מינית, אשר פעם בשנה לעבור, כפי שאנו מבטאים, המחאה מורשית וכל חודש כבר לחזק כבר יש לו ידע של רגעים כפי שהוצגו להביע, הכשרה נוספת והסמכה.

זה מודע ביסודו כי ארוטופוביה עם בדיקת נאותות היא לגמרי רק מקובל לריפוי. כן, זמן ומאמץ נדרשים, אבל במציאות של היום זה מפתח בלתי נמנע להתגבר על כל הבעיות ואת ההרס של בעיות קיימות בדרך לחיים הטובים ביותר.

Просмотров: 84 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar