כל ריצ'ר יודע כי הומוסקסואלים מתרגלים סקס אחורי. ב raccoons אלה, אף אחד לא מוצא את זה כמו לנו כמה מאיתנו מדבר, מביש. זה טוב מאוד להקצות מה אדם של כיוון הטרוסקסואלי יהיה לנשק את המין האחורי (כמו, כפי שהוא הוקם, ב- COC, התבררנו להיות קוראים אשר לבסוף נופל), זה עושה אסוציאציות לא בריא בראש שלהם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הם אומרים, זה הגוש של אותם צעירים אשר מעדיפים את אותו אהבה סקס. אבל, לשים את זה בעדינות, לא.

התוכן של המאמר

1 זה כאב 2 מה יחשוב עלי ליידי / אשתו? 3 ולמה אני צריך סקס אחורי? 4 האם חיבור המין הפוטיסי עם האופן שבו כולם יודעים אוריינטציה יוצאת דופן? 5 משמעות ההיגיינה 6 לטפל בבטיחות 7 טיפים למין מושלם אחורי

החורים האחוריים של שני המינים רגישים מאוד לגירוי, שנראה לתת בתגובה, כפי שכולם ברורים, רגשות נעימים. ומאוריינטציה אינה תלויה. אתה ולא שאתה הטרו, ועם כל זה אתה רוצה לחוות את גירוי האחורי למען הניגוד, אז אין לך מה להתבייש ומאמר זה בשבילך!

בהתחלה, אתה צריך כדי להבי ... Читать дальше »

Просмотров: 87 | Добавил: monnafyedep | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

כמעט כולם זונות של קייב, באופן כללי, כמו תושבי ההון הארבעה המיליונים שלנו רב לאומיים נתקלו גם הידוק התחרות וההטלת הפראות מצד הנשים, סערה העיר הראשית של אוקראינה.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, לקוחות הם בחורים מוצלחים אשר שואפים במיוחד כדי להופיע בחג, מטפלים ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. הרווחים הזו די די, על מנת להבטיח באופן מלא את כל הדרוש.

סטודנטית, מזכיר דחה, עקרות בית נואשות, כמעט כל הגברות האלה, בהיבטים של המשבר, הוחלט להרוויח כסף באמצעות משאב משלה - הגוף. סקר זונות של קייב, לראות את זרם המתחרים, צריך ללכת על שיטות יותר ויותר מתוחכם למציאת לקוחות. אה כל כך התחיל להביע כמה מהם.

אחד מכרי המספק אנל סקס בקייב עבור כספים המורשים על ידי הצעירים של טווח היומיום שלה (כמה מסעדות נוחות), החליט לחנוק את הספרייה. יושב בחדר הקריאה, זה, כפי ... Читать дальше »

Просмотров: 92 | Добавил: monnafyedep | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

"אני בן 38, אני שמח עם נשוי.איך אני מתייחס לזה? נראה שאני מנסה לעשות את העניינים שלך עם סקס, אבל אני לא יודע איך. אני יכול אפילו לומר כי כל אלה, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, שותפים רבים נתנו לי פחות ממה שאפשר לתת אחד - טוב, עם מי אתה יכול לדבר, "- localyro.אני מזדקן ומבין זאת למעשה לא אהבתי אף אחד, ולא היה לי קשר רוחני זה. אני חושבת על זה כל יום.

1 כמה יש לך?

כמה יש לך?אני

"אני בן 50. לא היה לי אף אחד לפני אשתי, וב -40 שנה אחת של חיים אני יכול להשתפר רק על ידי שותף מיני אחד. ומאוחר יותר התגרשו. וכאן לתשע השנים האלה ישנתי עם שבעת הגברים.

לכל החיים, היו לי רק שני שותף, והתחלתי להסתכל על החברות שלי ולדאוג כי, לשים את זה בעדינות, החמיץ את ההזדמנות להתנתק לתוך הנוער שלי. כמה שותפים יש לך, ומה אתה חושב על זה?"התוכן של המאמר

"אני בן 40, השותף שלי לא חשבו במיוחד. ציד מאוד להקצות את מה שאני מאמין, היו כ -70. אני יכול לומר שהכל עצוב למדי - שכן דברים כאלה היו רק שלוש פעמים. נראה ... Читать дальше »
Просмотров: 106 | Добавил: monnafyedep | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)