17:20
"כמה שותפים היה לך לכל החיים?»מיידן אמר לרדדיט

"אני בן 38, אני שמח עם נשוי.איך אני מתייחס לזה? נראה שאני מנסה לעשות את העניינים שלך עם סקס, אבל אני לא יודע איך. אני יכול אפילו לומר כי כל אלה, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, שותפים רבים נתנו לי פחות ממה שאפשר לתת אחד - טוב, עם מי אתה יכול לדבר, "- localyro.אני מזדקן ומבין זאת למעשה לא אהבתי אף אחד, ולא היה לי קשר רוחני זה. אני חושבת על זה כל יום.

1 כמה יש לך?

כמה יש לך?אני

"אני בן 50. לא היה לי אף אחד לפני אשתי, וב -40 שנה אחת של חיים אני יכול להשתפר רק על ידי שותף מיני אחד. ומאוחר יותר התגרשו. וכאן לתשע השנים האלה ישנתי עם שבעת הגברים.

לכל החיים, היו לי רק שני שותף, והתחלתי להסתכל על החברות שלי ולדאוג כי, לשים את זה בעדינות, החמיץ את ההזדמנות להתנתק לתוך הנוער שלי. כמה שותפים יש לך, ומה אתה חושב על זה?"התוכן של המאמר

"אני בן 40, השותף שלי לא חשבו במיוחד. ציד מאוד להקצות את מה שאני מאמין, היו כ -70. אני יכול לומר שהכל עצוב למדי - שכן דברים כאלה היו רק שלוש פעמים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אגב, לא הייתי מעלה מערכת יחסים בריאה. תקופה ארוכה יותר - 5 שנים.

הגדול הזדמנות שאני מת לבד. ואכן, הרעיון הזה, באופן כללי, מוביל אותי לאימה, "- eyestaples.

"אני אומר שהמספר מרשים. היו לי הרבה לא אוהבים רעים וכמה מצטיינים. היו בניסויים רעים - פעם או שניים.

לא אכפת לך שום דבר מאשר לא מספיק שותפים.

אחד מאנשי טען כי מעולם לא פגשתי גברת שלא תקבל אורגזמה במהלך יחסי מין. ובכן, במקרה שלו, אני יכול להאמין - הוא היה טוב. אבל אנחנו עדיין נפרדים, כי סקס הוא לא הכל. יש תכונות רבות. ועדיין עיקרון מאוד למצוא שותף למי אתה יכול לבטוח, "Lenaag.

"אני בן 30 שנה אחת. בחשבון שלי - אפס של שותפים מיניים.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר הולכים להשתחרר בפגישה, לוקח ידית עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

היה לי בחור, אבל רק נישקנו. אני מתבייש מאוד בגלל זה, כל מה שאני מרגיש חסר תקווה, "apoenzyme. "אני בן 46. אני אפילו לא יודע. אני חושב שזה מספר בן שלוש ספרות. אבל אני מאמין כי עצם הרעיון של "סקס פראי רשלני" אידיוט. ראוי לציין כי סקס הוא סיכון באופן עקבי, פיזית וחשני. אתה חייב להזהר.

90% מכלל השותפים הרבים האלה הם אידיוטים שלא יכולים לבנות מקרים גרמו לי כאב או פשוט לא מתאים לי. ורק 10% שיחקו אותי.

אני לא מתחרט על שום דבר, כי זה הגוף שלי ואני אעשה כל מה שאני רוצה את זה בזמן שזה כיף. כמעט למדתי הכול בעצמי ופגשתי אנשים גדולים. אבל אתה בהחלט לא כל כך לדבר כדי לדאוג, ולא פתאום לא היה לך מספיק שותפים לפני הנישואין. אבל חווית את מה שלא יכולתי לגלות. החיים הם עסקה חודשית. אני צריך לסרב משהו.

אנחנו כל כך או שונים כדי לקבל את החוויה של אינטראקציה אינטימית עם אנשים. ואפילו לא צריך לקרוא את זה ולא מתעלם, היה לך שותף אחד, או היו מאות מהם, "- סקרופתימיסטית.

"אני בן 30 ואני היה רק ​​שותף אחד. אני בטח הייתי מקושרת יש ניסיון עשיר ובולט. יתר על כן, האיש שלי שייך למין כעבודות בית. אבל לתקן, עדיין לא הייתי שיכור למצוא את החוויה העשירה ביותר. אני כל הזמן חושב על סיכונים אני לא יכול פשוט להרגיש את הרצון לאדם, בזמן שאני לא מכיר אותו בתוכנית נפשית ", serling theramin. "אני בן 33, זה היה בן 16. אולי העובדה שאתה לא מתגעגע כלום. סקס אקראי הוא לא כל כך טוב. ובכן, מניסיוני. כולם ברורים כי כל העניין עם החידוש שלי הוא לא, בסופו של דבר מרשים. במקום שכבר יש לך שותף מיני טוב אחד, אז לא לחלום על אחר. יותר - לא אומר יותר, "- ELLEF86. "שְׁלוֹשָׁה. שום דבר להצטער. ואת מין במשך לילה אחד אני מתייחס בדרך כלל - כולם חופשיים, בסופו של דבר, לעשות כי זה מאמין איך יש צורך להביע, הכרחי. למרות שאני עצמי לא יכול, אני צריך להתרגל לשותף. לא לכל מי שאני לא חושב שמשהו החמיץ בחיי, כי בהתחלה היחסים שלי עם שותפים היה כי "סקס פראי".

היו לי הזדמנויות רבות, באופן כללי, לקיים יחסי מין ללא התחייבות. היו שם גברים שניתנו לי סקס בחברות. בסופו של דבר, אני לא מזה, בסופו של דבר, הסכמתי ושמח מאוד. אני לא יכול. הייתי מרגיש להוסיף.

אני חושבת, כל הבלוגוד, איך כולם יהיו אומללים, מה שראיתי את שלי, כמו הרבה זמן של הייעוץ, אחותה ויחסים עם חבר'ה. קוק לא יהיה מפתיע, אבל הכל היה כל כך כאוטי ודואב. אז הבנתי שאני לא צריך את כל זה, "- אידילמרמה.

"שבעה. היו לי שלושה, כפי שכולם יודעים, שותף רגיל. כולם יודעים שיש לי סקס על ראש שיכור. ושוב היה משהו כמו תככים ארוכי טווח לפני שהאיש עזב את הארץ.

בערך 3, כמו רבים חושבים, שום תאונות לא מתחרטות. אני קורא לזה עם "תקופת הזלזעות שלי". מצוין שלא היו השלכות.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

"אני בן 38. אני לא יודע בדיוק כמה שותפים היה לי.

לספק מטרות משלך בישראל פשוט, במקרה שאתה מודל מדהים מ בלארוס. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5000 $.
דירות דיסקרטיות בחיפה

אני חושב על 30. עם כל זה, כל זה קרה לומן קטן מאוד של זמן של כ 20 הפוך.

מאוחר יותר היו שני שותף. באופן כללי, 30 הוא, כמובן, הרבה, אבל במהלך שמונה עשר השנים האחרונות היו לי רק שלושה שותף.

אני לא חושב שאנשים עם מספר קטן של שותפים חסרים משהו מהם, זה נעשה, מציע והם מאושרים. ואולי אפילו לא צריך לקרוא על מה שאתה מבין, אין לי דבר כזה שזכרתי את העבר וחשבתי: "אלוהים, אז אני רוצה לחזור באותו זמן כשהייתי בלתי קריא בקשרים של 18 שנה, ישן, כפי שכולם יודעים, ילדה, היא היתה מסודרת אלי, באופן כללי, אהוב, והכול הלך ". נראה שזה לא היה מפתיע, אבל למרות, באופן טבעי, אני לא מתחרט על זה. עירום היה והיה.

להיות חופשי - זה סוג של כמה מגניב, אתה יכול לקיים יחסי מין עם אף אחד, אבל זה בסופו של דבר? אנשים במערכות יחסים יש סקס לעתים קרובות יותר מאשר מתבודד. ובכן, סקס עם שותפים אקראיים הוא לעתים קרובות מאוד מביך. לא ניסיתי סקס בידידות, אז אני לא יודע, זה יכול להתקרר. כולם כבר מזמן ידוע לישון עם גבר שיודע אותי טוב עם מי אנחנו חיים יחד ואוהבים זה את זה "- טקוסנדוז.

"אני בן 50, 20 השנים האחרונות אני ביחסים. המספר שלי - 8. אולי העובדה צנועה מאוד, אולי, אבל אני לא חושבת שהחמצתי משהו, מסרבת מין עם חבורה של שותפים, "-. "אני בן 40, ואני, בכנות, אין לי מושג, כי לא האמנתי בסופו של דבר, את הצעת החוק. הייתי בחלק ענקי של חיי המין שלי, ואני מטפלת במין בשוגג. זה קרה כי לשנה היה לי שותף 1-2. היו שנים וללא יחסי מין, והיו תקופות מהירות מאוד. אז גר. אני לא יודע בדיוק את המספר המדויק בכלל על זה, "- Madtownmaven. "אני בן 40, והשותפים היו 17. אני חושב שזה דמות מרשימה מאוד - פעמיים פחות מ, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, הובילה לי שנים, "- persisting_w_abandon. "רק 30. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שהיה 20. לא חרטות, "- זוהר. "אחד. אני נשוי לו במשך 20 שנה ומאושר. נראה לי כי סקס אקראי מביא יותר כיף עם גברים מאשר נשים. בנוסף, לא יכולתי להרגיש בשימור ליד הזר, "- אימרבייס. "רק אחד, שעבורו אני נשוי. מעולם לא האמנתי שהחמצתי משהו בחיים, "- i_eat_cake9999. "אני בן 30, שותפים היו מ 3 עד שמונה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא שאני לא יכול להגיד בדיוק, כי המוח שלי חסם את הזיכרונות על התקופה הנוראה הזאת בחיי. אני ברור מאוד, הייתי צעירה, בחינם ובדיקות השתוקקות. רוב אלה "ניסויים" לא, בכלל, זה עלות.

אני רוצה להקצות כי אני בדרך כלל לטפל במין אקראי, רק היה לי תקופה זו בחיי לא בריא. תיהנה, אבל היזהר, "tepest-ina-teacup.

"אי שם 24-25. כולם ברורים שאני לא גאה בכך. כאשר השני לכל החיים שלי, דברים ארוכים הסתיימו, אני, בסופו של דבר, החלטתי להתנסות. בנוסף, הועלו אבות נרקיסי, שהיו קשיים באלכוהול. אני מניח שאני כל כך בונקובל. נראה שזה לא היה מפתיע, וניסיתי למצוא אדם אהוב "- בלקהרק. "אני בן 33, היו לי שמונה-עשר צעירים. פגשתי את בן הזוג ב -21, והם היו כולם לפניו, "- קוואיאנדנוטו. "אני בת 31, זה היה 20. כולם ברורים כי החוויה הנפלאה! אבל מה באמת עקרוני, אז זה קשר בין שותפים. בהחלט, ראוי להזכיר כי לעתים קרובות מאוד נשים נשוי רק בגלל מין טוב או, באופן כללי, הם bred בגלל שלו. זה לא המנהל ביותר ביחסים הנוכחיים, "- ריירי 5249.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

אגב, אני בן 32. בן הזוג שלי, שאיתו אני כבר, באופן כללי, התגרש, כפי שאנשים נהגו להביע, שישית. עכשיו אני ביחסים עם №7, - נמחק.ב -20 התחתנתי והנישואים נמשכו 11 שנים.

מספר השותפים המיניים במהלך החיים משתנה מכל הנשים. כמעט כל הגברים בוחרים שותף פוטנציאלי, המבוסס על כמה גברים היו. זה טוב מאוד להדגיש את העובדה כי, אבל כאן הבנות הם לעתים קרובות ערמומי, מבולבל את הדמות הזאת בשניים, ואפילו יותר מפעם אחת. אז הדרך היחידה לגלות אם הגברת היא אמת - מקווה בכנות. ובכן, מה ההבדל, כמה הילדה היתה, כמה באים לידי ביטוי, שותפים מיניים? עקרון כי בכלל, זה קורה כאן ועכשיו. עבר נשאר בעבר. למגרין, סטריאוטיפים מיניים חזקים מאוד: הם אומרים, ולא לילדות היו שותפים רבים - היא היתה מבולבלת, ולא הבחור - ואז אהב. וזה צריך להיות נמחק.

Просмотров: 102 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar