17:21
גברים - הטרו, שאוהבים את הליטוף האחורי, הוא מאמר בשבילך!

כל ריצ'ר יודע כי הומוסקסואלים מתרגלים סקס אחורי. ב raccoons אלה, אף אחד לא מוצא את זה כמו לנו כמה מאיתנו מדבר, מביש. זה טוב מאוד להקצות מה אדם של כיוון הטרוסקסואלי יהיה לנשק את המין האחורי (כמו, כפי שהוא הוקם, ב- COC, התבררנו להיות קוראים אשר לבסוף נופל), זה עושה אסוציאציות לא בריא בראש שלהם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הם אומרים, זה הגוש של אותם צעירים אשר מעדיפים את אותו אהבה סקס. אבל, לשים את זה בעדינות, לא.

התוכן של המאמר

1 זה כאב 2 מה יחשוב עלי ליידי / אשתו? 3 ולמה אני צריך סקס אחורי? 4 האם חיבור המין הפוטיסי עם האופן שבו כולם יודעים אוריינטציה יוצאת דופן? 5 משמעות ההיגיינה 6 לטפל בבטיחות 7 טיפים למין מושלם אחורי

החורים האחוריים של שני המינים רגישים מאוד לגירוי, שנראה לתת בתגובה, כפי שכולם ברורים, רגשות נעימים. ומאוריינטציה אינה תלויה. אתה ולא שאתה הטרו, ועם כל זה אתה רוצה לחוות את גירוי האחורי למען הניגוד, אז אין לך מה להתבייש ומאמר זה בשבילך!

בהתחלה, אתה צריך כדי להבין מה מפסיק צעירים מן המשפט בצורה כזו.

זה כואב

זה גם יזהיר את המעבר האחורי מ יובש וחינוך microcrack. VASTRYUGET של זה אומר Kok היה VIT מספר עצום של סכסוכים. זה יכול להיות כי רוב הרופאים משוכנעים גם כי חומר סיכה הוא מאוד עקרונית עבור חדירה נוחה להחליק. הם האויב העיקרי של הנוחות והנאה בכל סוג של סקס.

מה יחשבו שלי ליידי / אשתו?2

לא רק כאב יכול לרסן מ בדיקות ניסיון אחורי. כמעט כל הבנות, כמו גברים, משוכנעים, איזה מין אחורי, שבו נופל אדם, הקפד לשים את זה בעדינות, חששות יוצאי דופן נטייה. לחשוב יותר נרחב, ועם כל זה, לא לתלות תוויות לאדם רק בגלל שהוא רוצה בדיקות. מגבלות בתצוגות אמונות של אנשים אחרים לא צריכות לעצור. הדבר העיקרי שאתה שלך שותף זה, בסופו של דבר, חליפות (עמוק להטיל תקווה כי הם יותר מאשר רבים באים לידי ביטוי, מתקדמת נראה, לא רואה שום דבר, כפי שכולם יודעים, כך הוא לחדור לך חברה או אצבעות). דירות דיסקרטיות בצפון

למה אני צריך סקס אחורי?3

כאשר האיש טמון בדיקת המין האחורי, הוא לא מרצון, החל לשאול את עצמו שאלה זו. כולם ברורים שכמעט כל האנשים אומללות שהאורגזמה האחורית היא הבולטת ביותר שהם אי פעם שהתקבלו בחייהם.

תארו לעצמכם החלומות שלך בישראל קל, במקרה שאתה ילדה יפה מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4500 יורו.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה האדם ואת manites לא ידוע. K, איך כולם אומללים,, כזה נעים.

האם היחסים המיניים האחוריים עם אוריינטציה יוצאת דופן?4

הצעירים "נורמליים" אוריינטציה יש כמה להפסיק לחתום יחסית כפי שאנו מבטאים, סקס אחורי מטרה. חֶברָה הובילו את האמונות האלה, והם אומרים שהזרם לומר בראשם, כפי שישבנו בערב, הטרוסקסואל לפני שכולם אומללים, זכר. יותר כפי שנהגנו לקרוא, כמה גברים לא שייכים כדי "לא כל כך" גברים. זה שווה רק כדי לשנות את עולמו על Gays או ביסקסואלים.

כולנו אנשים, ואיך ורדים שום דבר לא מביש בבדיקת רגשות רומנטיים לנציגים סקס משלו. איך אתה לומד לחיות עם רעיון כזה בראש שלי, הכל יעלה במקומו, ויהיה בלתי מתפשר, כפי שכולם יודעים, רגילים. לכולם ברור כי בסופו של דבר, את הכיוון אדם מתאר מי הוא אוהב, ולא איך הוא יש יחסי מין.

המשמעות של היגיינה 5

כמעט כולם מודאגים, זה סקס יוצא דופן לא בא לסיים נקי. זה יהיה רע אם לא שנראה מה זה קורה, אבל כאשר ההיגיינה נצפתה, כפי שהתחילה לבוא לידי ביטוי, החור האחורי, הקרבה יעבור ללא קזיילסוב. ראשית אתה צריך, אחרי הכל, לשקול את המעיים, לאחר מכן נראה כי הוא מתקלח, מעולה לנקות את המקום הסיבתי משני הצדדים. במקום זאת אתה יכול להשתמש Clizm. בהחלט כנראה.

לטפל בשימור 6

עם מגע קשר אחורי (במיוחד הראשון) להשתמש חומר סיכה.ולא אי פעם היה צורך לעבור סקר במרפאה שבה היה חדירה אחורית ציוד מיוחד, אין זה אומר שכל הפרעה בחלק האחורי המעבר מלווה ברגשות כואבים. נכון כאשר אדם הולך דוקטור, הוא חווה שזה נראה לעורר דחיסה, איך אנחנו רגילים לקריאה, החור האחורי. תארו לעצמכם עובדה אחת, לכן, סקס, אחורי, אתה צריך להוציא מתח ו התרגשות. ואולי אפילו לא צריך ברזל שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לא מספיק מי יודע מה עזר זוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין. כדי למגרין, החברה של קודם לכן, יש השפעה אדירה על אדם כמעט כל תחומי החיים. כולם יודעים כי המין גם חששות.

יותר, כמו רבים חושבים, כישלון תכוף הנובע מהם - מחליק לתוך מעי ישר. זה יכול להיות כרוך במסע מביך למחלקה, כמו רבים חושבים, טיפול חירום.

באמצעות צעצוע, ודא כי לסופו יש בסיס מקושת שאינו מאפשר צעצוע סקיצה עמוק. עבור הראשון, כפי שהתחיל לבוא לידי ביטוי, את החוויה האחורית צריך גם לקחת כמו בראשות, קטן ו מכשיר צר. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי רצף המטבלנות הוא הדבר העיקרי שצריך להיות ערך במין האחורי. איך אתה מתרגל למידות של קטן צעצועים, אתה יכול להגיד זאת כדי לומר לקנות מכשיר מסיבי יותר. התקנים יישומיים חייבים להיות עשויים סיליקון, פלסטיק מוצק או סַגסוֹגֶת. מכשירים כאלה הם הכי קל לניקוי.

טיפים למין המושלם של סקס אחורי

רוצה לחוות סקס אחורי או צורה אחרת של המשחק האחורי? אל תשכח את הכלל:

הישאר יציב ונינוח, אל תשכח לנשום. שמור נקי פי הטבעת, כדי למנוע בעיות. תגיד עם שותף על מה שאתה אוהב ומה אני רוצה להימנע. להשתמש סיכה לנוחות והנאה גדולה יותר.

בהכרח ניסיון ראשון יכול לקרות איך כולם יודעים אווירה קשה. אל תפסיק.

התקשות רוסית וחוסר מושלם של מידע זרועו ניחוש שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, הוא מדהים, כדאי להשתיק. אבל יש כמה אנשים שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

הבא - יותר טוב. מוכן להתווכח, בקרוב אתה תהיה מחלק, למה לא הוחלט בעבר בדוק את כל היופי, COC.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. הוא האמין להרתיע בסיס סיליקון - הטוב ביותר עבור האינטימיות האחורית. ראוי לציין כי אנלוגי על בסיס אקווה זה מתייבש מהר יותר, אשר מבקש חזרה תכופים של נוהל פחם.אביזרי מין להשפיע קשה על הבריאות ולשים את בטיחות המין תחת סכנה.

גברים מפחדים מן המין האחורי כמו אש - לא בגלל שזה כואב או איכשהו נשימה. ובגלל החוויות על העובדה שמישהו יחשוב סוף סוף על כך. זה יכול להיות זה אבל עם גישה כזו, לשים את זה בעדינות, תצטרך לגמרי לחתוך את הכל, לא לספור את הרגיל, כפי שאנו מבטאים, סקס נרתיקי כמה הם חושבים, תנוחה מיסיונרית. חברה מוגבלת זמן קודם לבסוף רואה אחורי מטרה, סקס אוראלי, פטיש, משחק תפקידים. אבל זה בהחלט לא סיבה לנטוש את ההפסדים האחוריים. כל מה שקרה, קורה בין כמה מאיתנו ייעוץ, גבר וגברת במיטה, נשאר מחוץ לדלת חדר השינה.

Просмотров: 87 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar