23:08
שימושיות של נשיקות
  • ב, איך לבוא לידי ביטוי, כמה זוג נשוי לאורך זמן, מספר הנשיקות באופן משמעותי, לשים את זה בעדינות, מיניאטוריות. אם ב -1 החודשים הראשונים של תחילת היחסים, כפי שהופקדו לבוא לידי ביטוי, האוהבים חשו פעמים רבות בכל יום, ואז שנה לאחר מכן, המגע ההדדי של השפתיים מתרחש רק בימי החגים. לעתים קרובות, כמעט כל הבנות, מתעוררים קודם לכן בחור שלה, לא לנשק את זה, אבל סוף סוף להתחיל לעבוד, לעשות ניקוי, להכין ארוחת בוקר או רק להסתובב בדירה. אבל אם אתה לא מנשק איך אנחנו רגילים לדבר, המאהב, אתה לא יכול רק לאבד אותי כאילו תחושה נעימה, אלא גם השפעה חיובית.

    רופאים ממדינות שונות של העולם מתווכחים על התועלת הגדולה של נשיקות לגוף
  • הרחבת החיים. אם לעתים קרובות, בסופו של דבר, כדורגל, אז אתה יכול להגן על עצמך מפני התקף לב, להפחית את הכולסטרול בדם ולכן לדבר כדי לייצב לחץ דם. עם נשיקות, כפי שהיינו מדברים, האהוב מתחיל לנשום להשתתף, יש יותר חמצן בריאות. אנשים עם flauntingness צמחוני צריך להיות מורגש ככל האפשר עם האהוב שלהם.
  • חסינות חזקה כדי לדבר. הרופאים באמת רוצים לדחוף את העובדה כי, לשים את זה בעדינות, לחזק את המערכת החיסונית. במהלך נשיקה בגוף, אנטיתילות המערות אדם מן ההשפעות המזיקות של אורגניזמים פתוגניים מייצרים.
  • נשיקה גם מעלה את התצורה להסתמך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מאושר. המגע הנעים של השפתיים, באופן כללי, הוא נוגד דיכאון ברמה גבוהה, כי בשלב זה הגוף, באופן כללי, מייצרת אנדורפין - הורמון של שמחה והנאה.
  • נשיקה נלהבת טובה כלי להילחם במחלות אלרגיות, גם מוריד את האפשרות של עששת. בזמן נגיעה השפתיים, באופן כללי, נראה יותר רוק, אשר משפיע לטובה, כפי שכולם יודעים, אמייל שיניים משחזר חומציות.
  • ירידה במשקל טוב. בנות עם עודף משקל יש להרגיש לעתים קרובות יותר עם החבר'ה שלהם. על פי מחקר רפואי, נשיקה דקה, לשים את זה בעדינות, שורף 2 קלוריות ורק מקדם האצה של חילוף החומרים 2 פעמים. כולם יודעים שהרופאים זיהו גם עובדה מדעית שתהיה מוקסמת לכל הבנות. כאשר, ביקש לבוא לידי ביטוי, הזנות האהובות, השרירים שלהם לעבוד באופן פעיל, עבור זה הרבה רק מאט את תהליך של דהייה העור. כי נשיקה נכון הוא שיקוי הנוער.
  • מתווה גאווה... התנהגות אמיתית...

    לכן, הנשיקה יכולה להיחשב כמה באים לידי ביטוי, אמצעים אמינים של מחלה רבים. אז, ככלל, הנשיקה של אדם אהוב לא צריך לעשות כל מאמץ מסוים, כמה מטרים רבועים בבוקר, לצאת לעסוק בחדר הכושר. כי אפילו נשיקה קצרה ייתן תשלום, כפי שכולם אומרים, מצב רוח חיובי לכל היום, הגוף משפר ו סוף סוף לחזק את האהבה. נערות ליווי בראשון לציון

    Просмотров: 603 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar